ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امشب به استان اصفهان

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود سامانه بارشی از امروز تا روز دوشنبه برای اکثر مناطق استان اصفهان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن خدابخش با بیان اینکه بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان از اواخر وقت امشب با ورود سامانه بارشی به استان اصفهان بارش‌ها در مناطق غربی، شمال، شمال شرق و مرکز استان پیش‌بینی می‌شود، اظهار کردک در روز جمعه نیز بارش‌ها در مناطق غربی استان با شدت بیشتری پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز جمعه در مناطق شمال و شرق استان اصفهان وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: برای روز شنبه نیز بارش برف در غرب، شمال و شرق استان و با شدت کمتر در منطقه مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه  برای روز یکشنبه نیز بارش برف و باران را در سطح استان پیش‌بینی می‌کنیم، تصریح کرد:  همچنین در این روز برای شهر اصفهان و مناطقی که باش برف را داشته‌ایم مه آلودگی و کولاک همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان اصفهان تا روز دوشنبه نیز  گفت: با خروج این سیستم بارشی از استان از اواسط روز دوشنبه افت محسوس دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد در همه مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

خدابخش با بیان اینکه دمای شهر اصفهان  در ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات بامداد فردا به صفردرجه سانتی‌گراد می‌رسد، افزود : همچنین در این بازه زمانی خور و بیایانک با دمای هوای ۲۰ درجه‌سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میان دشت با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت حاکمیت آلاینده‌های جوی در منطقه مرکزی اصفهان اضافه کرد: وضعیت آلاینده‌ها در این منطقه رو به بهبود است و تا روز یکشنبه هوای پاک را نفس می‌کشیم.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.