محموله کارد و چنگال قاچاق به پارکینگ قانون رسید

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یک محموله کارد و چنگال قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک کشف وضبط گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشارها به عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق كالا و ارز و همچنین تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال"، ماموران شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده حامل كالای قاچاق را شناسايی و متوقف کردند.

وی اذعان داشت: در بازرسی از کامیون توقیف شده تعداد یک هزار و 169 کارتن کارد و چنگال قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي خوزستان در پایان تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان است.

انتهای پیام/گ

ناکامی قاچاق کالا در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.