همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهیدمیرعلی احمدی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهیدمیرعلی احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهیدمیرعلی احمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

 شهیدمیرعلی احمدی، در سال 1344 در روستای جنیره متولد شد. بعد از چند سال اقامت در روستای لوربالاجوق به همراه پدر و خانواده به روستای تازه كند مهاجرت نمود و تحصیلاتش را تا پنجم ابتدایی ادامه داد. به علت نبودن امکانات آموزشی ترك تحصیل نمود و به شغل كارگری مشغول شد، تا به اقتصاد خانواده كمك كند و در كنار كار كردن، به عبادت نیز می‌پرداخت.

در انجام دادن احكام و فرایض دینی قصور و سستی به خود راه نداد و نماز شب ایشان هرگز ترك نشد. اخلاقش در میان اعضای خانواده الگو و نمونه بود. طوری كه اخلاق پسندیده‌ی وی در وصف و بیان نمی‌گنجید. علاقه شدیدی به رهبر انقلاب امام (ره) داشت و در بیشتر راهپیمایی‌هایی كه بر علیه رژیم ستمشاهی صورت می‌گرفت، شركت داشت.

در سال 1364 برای انجام خدمت سربازی به سپاه پاسداران شهرستان ارومیه ملحق شد.

ایشان بعد از دو ماه حضور در جبهه، در تاریخ 23/5/1365 در منطقه‌ی بوكان در درگیری با ضدانقلابیون، به شهادت رسید و در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه به خاك سپرده شد.


انتهای پیام/

بیوگرافی شهیدمیرعلی احمدی

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار