هشدار ژنرال آمریکایی درباره وقوع جنگ زمینی استثنایی با کره شمالی

یک ژنرال تفنگداران دریایی آمریکا هشدار داد درگیری این کشور با کره شمالی ممکن است جنگ زمینی خونین و استثنایی را به دنبال داشته باشد.

هشدار ژنرال آمریکای درباره  یک جنگ زمینی استثنایی با کره شمالیبه گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان؛ «رابرت نِلر» ژنرال تفنگداران دریایی آمریکا درباره جنگ احتمالی با کره شمالی گفت: این یک جنگ بسیار جنبشی، استثنایی، تن به تن، خونین و خشونت آمیز خواهد بود و ممکن است به یک جنگ زمینی استثنایی برای آمریکا تبدیل شود. بنابراین ارتش باید از لحاظ ذهنی کاملا آماده شوند.

نلر با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی درباره دکمه هسته ای و احتمال وقوع جنگ ادامه داد: جنگ با کره شمالی «نوع دیگری از مبارزه» است و با یک مشت حمله هوایی پایان نمی یابد.

او خاطر نشان کرد: امیدوارم جنگی با کره شمالی رخ ندهد ولی ارتش زمینی کره شمالی کاملا در آمادگی به سر می برند. وقتی آنها آموزش می بینند، در پس ذهن خود آماده هر نوع جنگ هستند؛ روح آن ها تبدیل به فولادی شده است که آماده حضور در هر عملیات جدی هستند.

این ژنرال آمریکایی در انتهای اظهاراتش با اشاره به آمادگی توپ خانه های ارتش کره شمالی گفت: همه بخش های ارتش آمریکا باید خود را برای شرایط غیرمنتظر آماده کند. تمرکز بر عملیات شبانه بدون شناسایی از مهمترین اقداماتی است که ارتش آمریکا باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد.

کره شمالی در سال گذشته میلادی مجموعه ای از آزمایش های هسته ای و موشکی انجام داده است. این آزمایش ها انتقادات و تحریم های بین المللی علیه پیونگ یانگ را به همراه داشته و به واسطه حضور نظامی آمریکا در شبه جزیره کره، تنش ها در این منطقه و خطر وقوع جنگ تشدید شده است.

انتهای پیام/

هشدار مقام نظامی آمریکایی درباره احتمال وقوع جنگ زمینی خونین میان آمریکا و کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
کره شمالی با یه موشک کاخ سفید امریکارو با خاک یکسان کن .مرگ بر امریکا
آخرین اخبار