در جلسه شورای اقامه نماز آذربایجان غربی با تامین اعتبار احداث ۶ نمازخانه بین راهی در استان موافقت شد.

ساخت ۶ نمازخانه بین راهی در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در جلسه شورای اقامه نماز آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزار شد، با تامین اعتبار احداث 6 نمازخانه بین راهی در استان موافقت شد.

در این جلسه مقرر شد، استانداری آذربایجان غربی و قرارگاه حمزه سیدالشهدا، اعتبار ساخت نمازخانه های بین راهی شامل نمازخانه تخت سلیمان، کمربندی میاندوآب، یادمان شهید بروجردی ( بعد از سه راهی نقده)، جاده شهید کلانتری ارومیه، چهار راه سلماس به تبریز و خوی و همچنین شهرک صنعتی خوی را تامین کنند.

برای ساخت این نمازخانه ها، 600 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تشریح اهمیت نماز گفت: وظیفه ما فراهم نمودن امکانات برای اقامه نماز است و برای تحقق این امر، تا حد توان مساعدت و تلاش خواهیم نمود.

شهریاری به نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: باید در جهت ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف بویژه جوانان تلاش کنیم و اجازه ندهیم بی تفاوتی نسبت به این فریضه واجب الهی در جامعه بوجود بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ضرورت و اهمیت مساله نماز برای همه روشن است، افزود: وظیفه ما این است که محیط و امکانات مورد نیاز برای اقامه نماز را برای مردم فراهم کنیم و اگر این کار را نکنیم در پیشگاه خداوند مسئول هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی همچنین بر لزوم سهل الوصول بودن و در دسترس بودن مساجد و نمازخانه ها برای مردم و همچنین نظارت بر وضعیت نمازخانه ها بویژه نمازخانه های بین راهی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

 تامین اعتبار 6 نمازخانه بین راهی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.