میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 97 + فرمول دقیق

همه چیز درباره افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت بر اساس نرخ ۹ درصدی تورم سال ۱۳۹۷ در این گزارش گردآوری شده است.

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 97 + فرمول دقیقباشگاه خبرنگاران جوان: حقوق کارمندان همه ساله  با توجه به وضع اقتصادی  کشور و میزان افزایش تورم حقوق کارمندان دولت نیز افزایش می یابد.  در ۴ بهمن ماه ۱۳۹۶  رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی  خبر از نحوه افزایش ۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۷ را داد.

 

افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۹۷ 

به گزارش خبرگزاری تسنیم غلام رضا  تاج گردون  رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی درمورد افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده اذعان داشت که  بسیاری از مردم جامعه جمهوری اسلامی ایران حتی شاغلان  در فقر زندگی می کنند و  شکاف در آمدی در ایران بسیار بالا است. هم چنین وی در ادامه حرف های خود گفت:  جهت حل نمودن این مشکل تصمیم به طرح  افزایش  پلکانی گرفتیم. به طوری که اگر کسی ۲،۰۰۰،۰۰۰تومان  حقوق دریافت می کند به میزان ۲۰ درصد افزایش  حقوق داشته باشد. در این صورت درآمد دو میلیون و سیصد هزار تومان مشمول دریافت ۱۸ درصد افزایش می شود. این روند تا سقف ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان ادامه دارد و کسانی که ۵ میلیون درآمد ماهیانه دارند دیگر مشمول افزایش  حقوق نمی شوند.  تاج گردون بیان کرد:  هنگامی که توزیع درآمدها در کشور صحیح نیست اجرای این طرح نابرابری محسوب نمی شود.

جمشید انصاری در بخش خبری ۲۱ شبکه یک صداو سیمای ملی بیان کرد :  جداول مرتبط با امتیازات مزایا و حقوق  در لایحه دائمی شدن قانون خدمات  کشوری بین ۲۰ الی ۵۰ درصد افزایش گردیده است. وی ادامه داد: دولت هم چنین  هماهنگ و متناسب با شغل ها و شرایط خود تمامی این افزایش ها را جهت ایجاد  عدالت بین کارکنان  دولت اجرا می کند.  هم چنین او افزود: با به تصویب کردن این لایحه  از شروع سال آینده  واحدهای عملیاتی دولت با مقررات  مستقل و جدایی اداره می گردند. به گونه ای کارمندان آن ها در منافع آن واحدها یا کم کاری ها شریک به حساب می آیند. انصاری اذعان کرد که در اجرای حکم ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه تلاش داریم عدالت را در پرداخت ها اجرا کنیم.

چنان چه که درگذشته  دستگاه هایی به وسیله مجلس برای کارمندان خود افزایش حقوق می گرفتند، بر مبنای لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری از این به بعد  تنها دستگاه هایی که تا کنون از این راه استفاده نکرده اند می توانند افزایش حقوق دریافت کنند . به طور کلی انصاری  بیان کرد : دولت ضریب ریالی برای سنوات به صورت میانگین برای سال آتی ۹۷  میزان ۱۰% پیش بینی نموده است. هم چنین وی گفت: پاداش پایان خدمت در گذشته  ۳۰ برابر کل حقوق بود. در این لایحه پاداش پایان خدمت کارمندان دولت نیز به ۳۰ برابر حداکثر حقوق  که  هفت برابر حداقل حقوق کارکنان می باشد محدود گردیده است.در ادامه به نحوه افزایش حقوق کارمندان دولت با توجه به تورم سال ۹۷ پرداخته ایم.

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال  ۹۷

 سخن گوی دولت فرمول  دقیق  افزایش حقوق کارکنان را به صورت زیر  بیان کرد. محمدباقر نوبخت با اظهار این که  پیش بینی دولت برای سال ۹۷  تورم زیر ۹ درصد است، شرح داد که  حقوق کارمندان دولت در سال ۹۷  به میزان ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

 هشدار محمد باقر نوبخت

طبق گزارش اقتصاد نیوز محمد باقر نوبخت در جلسه دیدار با فراکسیون نمایندگان ولایی با پرداختن به ساز و کار  تازه ی  دولت  در بودجه سال ۹۷  جهت افزایش دست مزد ها نسبت به مقاومت تمامی دستگاه های اجرایی و مخفی شدن  آن ها پشت مجلس اخطار داد.

نحوه تامین حقوق کارمندان دولتی

سخن گوی دولت در مقابل خبرنگاران به بیان نحوه  افزایش حقوق کارمندان و چگونگی تامین آن پرداخت .  وی اشاره نمود که حقوق کارکنان و کارمندان از دو راه تهیه و تامین می گردد.  یعنی ۱۰ درصد افزایش از ۵ درصدش به وسیله بودجه عمومی و ۵ در صد نیز از طریق  صرفه جویی دستگاه ها تهیه و حاصل می گردد.میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 97 + فرمول دقیق

پیش بینی تورم سال ۹۷ حدود ۹ درصد

طبق اظهارات مقامات دولتی میزان افزایش نرخ تورمی سال آینده یعنی ۱۳۹۷  به میزان ۹ درصد خواهد بود. به همین جهت نیز  حقوق کارمندان دولتی و تمامی شرکت هایی که از بودجه دولتی تبعیت می نمایند در سال هزار و سیصد و نود وهفت بالاتر از میزان نرخ تورم  یعنی ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.  هم چنین نوبخت  اذعان داشت :  برخی از افراد ادعا می کنند که  دولت میزان حقوق کارمندان را  کمتر از نرخ تورم سالانه افزایش می دهد که این حرف دروغ است، چون همانطور که بیان کردم  میزان افزایش حقوق کارکنان دولت بیش تر از نرخ  تورم سالانه خواهد شد.

همین طور وی در رابطه با بازنشستگان  گفت که حقوق بازنشستگان علاوه بر این ۱۰ در صد افزایش در جهت همسان سازی افزایش های دیگری را نیز در پی خواهد داشت.

اگر دستگاه های دولتی  برای تامین حقوق کارمندان صرفه جویی نکنند،  ۵ درصد محاسبه شده چگونه تامین می شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس سخنگوی دولت در جواب این سوال که اگر دستگاه ها صرفه جویی های لازم را نکنند، ۵ درصدی که باید از این راه تامین شود چگونه به حقوق کارمندان اضافه خواهد شد؟تشریح کرد: دستگاه ها بایستی این صرفه جویی ها را انجام دهند. چنان چه دستگاهی ادعا کند که توان صرفه جویی را ندارد با سازمان برنامه و بودجه جلسات و مذاکراتی انجام می گردد و مشکل آن ها رفع می شود.

تعرفه دستگاه های اجرایی

مطابق با بخش نامه سال ۱۳۹۷ تمامی دستگاه های اجرایی و استانی  بایستی میزان افزایش حقوق را تا پنج درصد پیش بینی نمایند. همین طور تا معادل ۵ در صد از محل های صرفه جویی و اجرایی     بودجه ریزی  مبنی بر  عملکرد  مانند پرداخت های دیگر پیش بینی گردد. علاوه بر این ها  طبق این بخش نامه افزایش حقوق و دستمزد مشمولان قانون کار و مستمری ها نیز به میزان ۵ درصد بایستی  با رعایت کردن مفاد مذکور مشخص گردد.

میزان افزایش حقوق کارمندان با توجه به میزان نرخ تورم سال ۹۷

 به طور کلی نرخ تورم برای سال آتی یعنی ۱۳۹۷ از  ۹ درصد کمتر پیش بینی شده است. هم چنین در صورت تحقق پیدا کردن صرفه جویی ها از طرف دستگاه ها برای افزایش ۵ درصدی به حقوق کارمندان دولت  یک درصد بیشتر از نرخ تورم یعنی ۱۰ درصد اضافه خواهد گردید.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
اگه عدالت باشه و اجرا بشه نباید حقوق کارمندان این چنین باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
باسلام خدمت شما
امروز دوم شهریور ماه و ما کارمندان بانک سپه باوجو اینکه تقریبا نیمی از سال میگذره هنوز افزایش حقوق خود را دریافت نکرده ایم که بدونیم چند درصد اعمال شده واقعا جای تاسف داره که با این وضعیت گرونی و کار پر از استرس ما کارمندان بانک به خصوص در شعب مسئولین بانک و دولت به فکر ما کارمندان که با وجود کار سختی که داریم دیگه توان کار دوم هم نداریم
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام،برهمگی دوستان
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۲:۲۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
پاسخی نیس که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۷
لطفا به جناب وزیر بفرمایید یکماه دفتر وزارت رو ترک کنن سر کلاس تدریس کنن و همون حقوق معلم رو دریافت کنن بعد بیان بگن که ٢٠٠ تومن افزایش حقوق واسه یه معلم کافی هست یا نه. تو شرایطی که قیمت سکه و دلار طی دو هفته دوبرابر میشه حقوق من ١٢٠٠ باشه یا ١۴٠٠ چه تفاوتی داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
خوش خیال
۰۲:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
خوش به حال معلم ها
ما کارکنان راهداری کلا 6 درصد اضافه کردن امسال با وجودی که حقوق زیر 2 میلیون بوده و با وجود این افزایش هم هنوز نرسیده به نزدیکی 2 تومن اونم با این گرونی ها، واقعا خوش به حال شماها البته نسبت به ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ تير ۱۳۹۷
چرا حقوق ها با افزایش قیمت ها همسان نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
بخیال
۱۴:۵۰ ۱۱ تير ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف دارد به این افزایش حقوق فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
محمد 2
۰۸:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۷
يه پيشنهاد براي دوستان فرهنگي خودم ، توي كلاس استراحت بيرون به دنبال شغل اول باشين ، چون همون چندرغازو ميدن بهت ، من دو تا خونه دارم دو تا ماشين ، يكيش ال 90 اون يكي هم x33 ، دو تا خونه نسبتا بزرگ هم دارم ، فرهنگي هستم كنارش شغل اول براي خودم دست و پا كردم و معلمي شغل دوم من هست ، يه كم زرنگ باشين ضرر نمي كنين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
به فکر مردم ومشکلاتشون باش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
دیگه ناامیدم چرا چون با این وضع زندگیم دارم ناامید میشم کسی هم پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۳:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
مگه قرار نبود قبل از عید فطر افزایش حقوق ها پرداخت بشه پس چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
باید به حال خودمان افسوس خورد .برادر من..... الان بچه های دو ساله هم اقتصاد می دانند.
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۰:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
با عرض سلام خدمت شما عزیزان سایت باشگاه خبر نگاران . ازشما تقاضامندم عاجرانه درخواست میکنم پیگیری کنید علی رغم اینکه جناب نوبخت اعلام کردند افزایش سه ماه سنوات افزایشی 97بهمراه حقوق خرداد تا قبل از عیذ فطر پرداخت میشود ، انجام نگردید . همه چی بالا رفت اون هم چندین برابر ولی حقوق کارکنان دولت و مخصوصا فرهنگیان همچنان برمبنای حقوق سال 96 هست .
Iran (Islamic Republic of)
گلبهار
۲۳:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
پس کی پرداخت میشه همش امروز فردا میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
تورو خدا به داد مردم برسید ما گناه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
خبر جدید چی دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
مگه قرار نبود حقوق ها بیست درصد افزایش پیدا کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره چرا باید حقوق ما اینقدر کم باشه ولی گرونی ها لحظه ای هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
پس چرا حقوقها افزایش پیدا نکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۵:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
تورم ۶۰درصد ه نوبخت جون عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۵:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
تورم ۶۰درصد ه نوبخت جون عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۰۴:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
آهای معلمای خود خواه پرستاری سخته یا معلمی
Iran (Islamic Republic of)
چ
۱۲:۳۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام. باتوجه به اینکه عیدی وحقوق کارمندان نصف کارگری هست، وضع معیشتی کارگران خیلی بهتر از کارمندان است،کسی صدای ما کارمندان نمیشنوه
Germany
ناشناس
۰۴:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
یکبار امتحان کند ببینید میتوانید با حقوق معلمی یک روز زندگی کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
هنوز از افزایش حقوق خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
چرا اینقدر کم چطوری میشه با این حقوق مخراج زندگی را تامین کرد ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
ای روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
نرخ تورم با میزان حقوق ها یکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
امشب شب قدره ! خداوندا به این شب با ارزش قسمت می دهم به فریاد مردم برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
اقای نوبخت به خدا قسم من هنوز نتونستم تو ماه رمضون یک کیلو گوشت بخرم ببرم خونه .معلم هستم با 4فرزند خونه مستجری 25سال سابقه کار..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا حقوق هارو زیاد نمیکنید ما مردم مشکلاتمونو به کی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
خدایا فقط به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
حقوق های جند میلیون تومانی برخی کارمندان باید حذف شه
United States of America
رفعتی
۱۶:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
پس کی واریز میشه اضافه حقوق ها ی بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۵:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
چرا هنوز هنوزه حقوق هارو اضافه نکردند چرا ؟
Germany
سمین
۱۴:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
از یه بچه هم بپرسی میگه تورم ۹ درصد نیست. هر کالایی بعد عید قیمتاش چند برابر شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
به ما معلمان هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
یازهرا
۱۴:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
با سلام.یک معلم نه ماه از دل وجان مایه میذاره واگه تعطیلات نباشه دیگه هیچی
Netherlands
شمس
۰۲:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
خدا از این بیشتر مارا شرمنده زن و بچه هامون نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
خدا به داد بچه هامون برسه .
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۴:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
تورم سال 97 زیر 9 درصد.
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۶:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
مگر قرار نشد حقوق ها افزایش یابد پس کو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
مگر قرار نبود حقوق هارو افزایش بدهید پس چی شد این افزایش حقوق ها
Iran (Islamic Republic of)
ز
۱۵:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا من معلم باید بشینم ب انتظار برا افزایش 200تومن ....با توجه به طرح رتبه بندی معلما...این چه فکر ناعادلانه ای هست...منی ک تموم انرژی و توانم رو سر کلاس خرج بچهای مردم میکنم چه گناهی دارم ک باید منتظر بمونم تا 5سال دیگه طبق طرح رتبه بندی حقوقم 200بره بالاتر........حساب کنید با حقوق یک میلیون الان من باید چیکارکنم تو این گرونی.........چرا چرا......
Iran (Islamic Republic of)
ز
۱۵:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اون حقوقی ک تابستان به معلم ها داده میشه و در عوضش
معلماااااااااااااااا کارنمیرن از حقوق کل سالشون کسرشده......نه پاداشی میگیرن......نه هیچ چیز دیگه..........
کی گفته کارمعلم سخت تر از یک شرکت نفتی نیست........
معلمی ک از دل و جون برای بچهای مردم مایه میزاره......از صبح تا ظهر داخل مدرسه....ظهر هم وقتی میره خونه با ی بغل برگه ازمون ک برای هر کدومش فقط باید 10دقیقه وقت بزاره......اگ 33تا برگه باشه چندساعت میشه..........
همه فکر میکنن کار معلم فقط از صبح تاظهره در حالی که همه وقت و انرژی و زمانش برای کلاس میره حتی داخل منزل.............
باید بگم منم قبل از اینکه معلم بشم همین رو میگفتم.......
ولی الان ک به این شغل وارد شدم میفهمم ک از هرکاری سخت تره.....کی ی معلما درک میکنه.....فقط اونی ک طعمشا چشیده باشه........و گفتن سختیاش برای شما ک درکی از این موضوع ندارید بی فایدس
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
ولی اگر تونستی 10 دقیقه زیر آفتاب 70 درجه و کنار یک توربین با حرارت 580 درجه سانتی گراد و گاز با فشار 220 بار احساس امنیت کنی بسم الله....
Iran (Islamic Republic of)
ز
۱۵:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اون حقوقی ک تابستان به معلم ها داده میشه و در عوضش
معلماااااااااااااااا کارنمیرن از حقوق کل سالشون کسرشده......نه پاداشی میگیرن......نه هیچ چیز دیگه..........
کی گفته کارمعلم سخت تر از یک شرکت نفتی نیست........
معلمی ک از دل و جون برای بچهای مردم مایه میزاره......از صبح تا ظهر داخل مدرسه....ظهر هم وقتی میره خونه با ی بغل برگه ازمون ک برای هر کدومش فقط باید 10دقیقه وقت بزاره......اگ 33تا برگه باشه چندساعت میشه..........
همه فکر میکنن کار معلم فقط از صبح تاظهره در حالی که همه وقت و انرژی و زمانش برای کلاس میره حتی داخل منزل.............
باید بگم منم قبل از اینکه معلم بشم همین رو میگفتم.......
ولی الان ک به این شغل وارد شدم میفهمم ک از هرکاری سخت تره.....کی ی معلما درک میکنه.....فقط اونی ک طعمشا چشیده باشه........و گفتن سختیاش برای شما ک درکی از این موضوع ندارید بی فایدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
شما چرا نرفتی شرکت نفت کار کنی ، آزمون میدادید اگه قبول میشدید میرفتید عسلویه تو گرمای 50 درجه کار میکردید اونوقت برا آلودگی هوا،برف و.... هرروز تعطیل نمیکردن که حوصلتون سر بره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
جچرا هنوز هنوزه اضافه نشده حقو ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
الان برج 2 هستیم هنوز زیاد نشده
Iran (Islamic Republic of)
ز
۱۴:۴۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
این چه افزایش حقوقیه.....چه فایده ای داره...من معلم ک ماهی یک میلیون و صد حقوق دارم..اگ 40درصدم افزایش حقوق داشته باشم بازم زیر 2میلیونه درامدم......من با این حقوق ک کفاف هیچ هزینه ای نیس باید چه کنم...............
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا هر سال همینجوری افزایش حقوق ها اصلا با نیازهای خانواده هایمان برابر نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا هر سال همینجوری افزایش حقوق ها اصلا با نیازهای خانواده هایمان برابر نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
حقوق سال قبل رو به دلار حساب کنید .حالا همون حقوق رو با نرخ دلار امسال محاسبه کنید.میشه حداقل ۳۰ درصد.
Iran (Islamic Republic of)
ف
۰۸:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا ده درصد افزایش پیدا کرده مگه قرار نبود بیست درصد افزایش پیدا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۹:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا افزایش نرخ ارزهای خارجی یا کاهش ارزش پول ملی رو جزو ملاکهای تورم حساب نمیکنن؟
وقتی ارزش پول ۳۰ درصد کاهش پیدا میکنه، یعنی قیمت ها ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده.
اینو چرا هیچ جا توی نرخ تورم حساب نمیکنن؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا ما که تو بخش خصوصی هستیم حقوقمان 1.104 درصد + 28000 ریال یعنی روزی کمتر از 6هزار تومان باید اضافه بشهولی کارمندان باید حقوقشون تا 20 درصد اضافه بشه واقعا جای تاسف داره
Netherlands
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا حقوق سال قبل به دلار محاسبه بشه
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام از لطف شما ،آخه 10درصد هم شد افزایش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
حقوق ما خیلی کمه چرا زیاد نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
6 ماهه میگن که حقوقای پایینو 20 درصد زیاد میکنیم. افزایش پلکانی .دیگه تبعیض تموم شد.خیلیا عین ما باز باور کردیم این سیاست بازیارو.اما تا آب ها از آسیاب افتاد حقوق خودشون 50 درصد حقوق بگیرای 1 میلیونی 6 درصد.باریکلا بهتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعاكه !!!
Germany
y
۱۶:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
خودشون اعلام کردن حقوقای زیر 2میلیون 20 درصد زیاد میشه.چرا تا آبا از آسیاب میفته میزنن زیر حرفشون؟امال کارمندای بدبختم خوردن داره اخه
Germany
m
۱۶:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام کارمند اداره کارم با حقوق 1400 متاهل یه فرزند مستاجر هستم با ده درصد میشه به زندگی ادامه داد؟چجوری باید تبعیض بین ادارات برطرف شه؟
Germany
m
۱۶:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام کارمند اداره کارم با حقوق 1400 متاهل یه فرزند مستاجر هستم با ده درصد میشه به زندگی ادامه داد؟چجوری باید تبعیض بین ادارات برطرف شه؟
Germany
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام کارمند اداره کارم با حقوق 1400 متاهل یه فرزند مستاجر هستم با ده درصد میشه به زندگی ادامه داد؟چجوری باید تبعیض بین ادارات برطرف شه؟
Netherlands
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام به همه اونایی که باآبروزندگی کردن وباسیلی صورت خودشونو سرخ نگه داشتن بنده خدمات آموزش پرورشم باده سال سابقه بامدرک لیسانس وحقوق یک وصد یه زن باآبرو باسه تا دختر که یکیش نامزده وباید جهازشو آماده کنم .بااین حقوق من چکار کنم سلامتی هم ندارم که دوشیفت کار کنم... این افزایش حقوق به چه درد من میخوره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
پس چرا حقوق ها افزایش پیدا نکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
با دلار هفت هزارتومانی .چطور میشه تورم 9درصد .الان با این شرایط اجناس 50درصد گران شدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سالی که نکوست از بهارش پیداست در عرض چند ماه ارزش پول ملی نصف شده حالا می خواهید تورم را زیر 10 درصد نگه دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
تورم ۹ درصدی ؟ مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ضریب حقوقی هییت علمی دانشگاه بیست وپنج هزاز ریال وکارمندان هزارو هفتصد ریال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سلیم
۲۲:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
آفرین نوبخت !!!! ولی پشیمان نشی ها!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
انصافا تورم 9 درصده .با چه فرمولی حساب کردن خدا میدونه .اخه سواره که از پیاده خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
کاش 50% حقوق ها را افزایش میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
تورم نه درصدی کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا چطور با چه معیاری تورم را نه درصد میگن؟ تخم مرغ دانه ای ششصد تومنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا چطور با چه معیاری تورم را نه درصد میگن؟ تخم مرغ دانه ای ششصد تومنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا چطور با چه معیاری تورم را نه درصد میگن؟ تخم مرغ دانه ای ششصد تومنه؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا هنوز حقوق ها افزایش نیافته علت چی میتونه باشه
Germany
كاركنان نفت
۱۴:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام در رابطه با اضافه حقوق عادلانه بگييد يك اموزش پرورشي از حالا ديگر 2 ساعت درس دادن تعطيل شد تا 15 مهر ماه ولي يك نفر شركت نفتي براي 10 دقيقه دير رفتن بايد جوابگو باشد روزانه 8 ساعت كار را با 7 ماه تعطيلي يكي بايد باشد انهم زير اتش سوخته گاز اسقاطي و گرماي 60 درجه خوزستان و شركت فلات قاره و گرد و خاك و گاز پخش شده عسلويه و ابادان و راه هاي كج و خطرناك گچساران كه حداقل در ماه چند نفر بعلت تصادف جاده خانواده خود را بي سرپرست ميكند با در نظر گرفتن خداوند يكتا قضاوت كنيد اگر به كاركنان 10 در صد ميدهند خداوكيلي بايد به كاركنان نفت 30 در صد بدهند تا عادلانه باشد
Germany
كاركنان نفت
۱۴:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام در رابطه با اضافه حقوق عادلانه بگييد يك اموزش پرورشي از حالا ديگر 2 ساعت درس دادن تعطيل شد تا 15 مهر ماه ولي يك نفر شركت نفتي براي 10 دقيقه دير رفتن بايد جوابگو باشد روزانه 8 ساعت كار را با 7 ماه تعطيلي يكي بايد باشد انهم زير اتش سوخته گاز اسقاطي و گرماي 60 درجه خوزستان و شركت فلات قاره و گرد و خاك و گاز پخش شده عسلويه و ابادان و راه هاي كج و خطرناك گچساران كه حداقل در ماه چند نفر بعلت تصادف جاده خانواده خود را بي سرپرست ميكند با در نظر گرفتن خداوند يكتا قضاوت كنيد اگر به كاركنان 10 در صد ميدهند خداوكيلي بايد به كاركنان نفت 30 در صد بدهند تا عادلانه باشد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
فقط ده درصد ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
صلاح
۱۳:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
فکرکنم کسی پیدا نمیشه مشکل داشته باشه وهمگی وقت کافی هم داریم بشینیم دست به دعا شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
من زن خونه ولی درواقع مرد خونه هستم.همسرم بیکاره تمام مخارج زندگی و حساب کتاب هزینه ها رو دوش منه.اونم با درامد زیر دو تومن و وام و مستاجری و بچه و....بااین حقوق پس انداز که هیچ فقط باید بخور و نمیر باشه.خیلی سخته ولی بازم خدارو رو شاکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
من زن خونه ولی درواقع مرد خونه هستم.همسرم بیکاره تمام مخارج زندگی و حساب کتاب هزینه ها رو دوش منه.اونم با درامد زیر دو تومن و وام و مستاجری و بچه و....بااین حقوق پس انداز که هیچ فقط باید بخور و نمیر باشه.خیلی سخته ولی بازم خدارو رو شاکرم
Iran (Islamic Republic of)
نامشخص
۱۸:۲۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
آخه کجا اضافه شده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
احتمالا منظورشون 9 درصد تورم به اضافه تورم سالها قبله
1300حقوق کارمندی توقع ازدواج داریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۱۲:۴۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
آن صحن چمن را که بود خانه صیاد

جز گریه به مرغان گلستان چه توان کرد؟
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای نوبخت خبر خوشحال کننده 5 یا 10 درصد میدی خودتان با این حقوق ناچیز میتونی زندگی کنی ؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای نوبخت خبر خوشحال کننده 5 یا 10 درصد میدی خودتان با این حقوق ناچیز میتونی زندگی کنی ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام ولا با حقوق کارمندی اگه مریض بشی باید سر بزاری بمیری باور کنید چهار ماه دندون درد داشتم نتونستم‌۲۰۰ هزارتومن خرجش کنم درستش کنم ‌ ‌ اخر کشیدمش اخه ۱۰ درصد اضافه رو ب کدوم زخم رندگی بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
متاسفانه الان یه شرایطی پیش اومده که حقوق رو به ریال می گیریم ولی با نرخ دلار خرج می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی ازشهرستان کرج
۱۳:۵۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگر کمیسیون تلفیق مجلس 20 درصد تصویب کرده پس چرا الان سکوت کرده اند و نوبخت حرف از ده درصد میزنه. مگر مصوبه مجلس مهم نیست. چرا حقوق کارگران 20 درصد تصویب شد بقیه ده درصد. این افزایش پلکانی مصوبه مجلس چی شد چگونه با ماهی ۱/۵ م باید با دو فرزند و مستاجر ی زندگی کرد چرا اقای نوبخت با حداقل حقوقها گیر میده وهمیشه دونبال حداکثر ها طرفداری مکنی این است عدالت اقای نوبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید فقط حقوق کارمندان افزایش پیدا کنه ... واقعا چرا یه کارمند نمیتونه یه خونه تهییه کنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دوستان‌تورم‌به‌معنای‌کاهش‌قیمت‌ها‌نیست‌به‌معنای‌کم‌کم‌بالا‌رفتن‌قیمت‌هاست!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دوستان‌تورم‌به‌معنای‌کاهش‌قیمت‌ها‌نیست‌به‌معنای‌کم‌کم‌بالا‌رفتن‌قیمت‌هاست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
تورم بیش ار ۱۰۰ درصده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا متاسفم چی میشه گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا کنه فقر رو مار بخوره
۱۲۳۴
آخرین اخبار