امام جمعه بروجرد:

مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید مشکلات مردم را مرتفع کنند

امام جمعه بروجرد گفت: تجاوز نظامی آمریکا و ترکیه به شمال سوریه با هدف حمایت از تروریست ها و جبران شکست های استکبار جهانی در منطقه با شکست مواجه می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: امریکا و ترکیه از شکست خوردگان بحران چند ساله سوریه هستند و با تجاوز دوباره به شمال این کشور تلاش دارند امنیت منطقه را برهم بزنند.

به گفته وی آمریکا و ترکیه به حق حاکمیت دولت سوریه توجهی ندارند و هر2 متجاوز به خاک این کشور محسوب می شوند.

خطیب نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل دراین موضوع نیز ناکارآمدی خود را در برابر استکبارجهانی اثبات کرده و دراین رابطه سکوت اختیار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: متاسفانه ترکیه در ایجاد کانون های بحران در خاک سوریه و عراق نقش کلیدی داشته و بیشترین حجم کمک های امریکا به تروریست ها از خاک این کشور انجام می شد ترکیه همواره در خدمت ماشین جنگی تروریست ها بوده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم به نظام، اسلام، انقلاب و ولایت دلبستگی عمیق دارند، بیان کرد: همین مردم با توجه به نارضایتی شدید خود از وضعیت اقتصادی و معیشتی با حضور گسترده خود بساط فتنه امریکایی و انگلیسی را جمع کردند و ثابت کردند که پای انقلاب اسلامی و نظام ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: تعاونی های مسکن در بروجرد باعث نارضایتی وگلایه مندی اعضای خود شده اند و مسئولان شهرستان باید در راستای برطرف کردن مشکلات آنها تلاش کنند.

وی اظهار کرد: مردم با هزاران مشکل برای داشتن یک سر پناه در تعاونی مسکن سرمایه گذاری کردند ولی متاسفانه بعد از گذشت چند سال هیچ اتفاقی برای خانه دار شدن آنها نمی شود.

خطیب نمازجمعه بروجرد اضافه کرد: متاسفانه هر روز در بروجرد شاهد تجمع اعضای این تعاونی ها هستیم که دستگاه قضایی شهرستان باید با ورود جدی خود به این موضوع خاتمه دهد.

سیره و روش بزرگان دین اسلام یکی از عوامل موثر در برابر هجوم فکری و فرهنگی دشمنان است
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی بزرگ اسلام است که سیره و روش آن حضرت می تواند الگوی مناسبی برای بانوان مسلمان باشد تا در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان برای همیشه درامان بمانند.

وی افزود: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرصت مناسبی برای آشنایی بیشترمردم با زوایای ممتاز زندگی معصومین است.

انتهای پیام/د

تجاوز نظامی آمریکا و ترکیه به شمال سوریه با شکست مواجه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.