ماهینی: صحبت درباره قهرمانی پرسپولیس زود است/ تیم ملی را به علت تغییر پست از دست دادم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر کمی زود است درباره قهرمانی تیم خود در لیگ برتر صحبت کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین ماهینی درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: همه تلاش خود را برای کسب قهرمانی می‌کنیم. در حال حاضر کمی زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم. موظف هستیم که درست تمرین کنیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم. کاری به حواشی تیم نداریم. خدا را شکر تاکنون هم شرمنده هواداران‌مان نشدیم.

او درباره حاشیه‌های اخیر تیم پرسپولیس گفت: ما همه چیز را فراموش کردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما با این چیزها کاری نداریم و وظیفه داریم برای ۴۰ میلیون هوادار بازی کنیم. شاد کردن دل هواداران هدف اول ماست.

مدافع پرسپولیس درباره جابه‌جایی پستش از سوی برانکو اظهار کرد: برانکو دستور داده که من در پست هافبک دفاعی بازی کنم. البته اگر به من باشد دوست دارم در جایگاه اصلی‌ام یعنی دفاع راست در خدمت تیم باشم.

او در باره اینکه عملکردش را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: برانکو باید نظر بدهد اما واقعا این جابه‌جایی پست‌ها برای هر بازی سخت است. هر جا که او بگوید من بازی می‌کنم.

ماهینی در پایان درباره حضورش در تیم ملی خاطر نشان کرد: من با این جابه‌جایی پست‌هایم تقریبا تیم ملی را از دست دادم. البته این موضوع فدای سر هواداران است. 

انتهای پیام/

اظهارات ماهینی درباره احتمال قهرمانی زود هنگام پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار