معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از استقبال گسترده بازدیدکنندگان یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از غرفه کرمانشاه خبرداد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علیرضا مرادی بیستونی  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  گفت: بازدید کنندگان از این نمایشگاه، استقبال گسترده ای از غرفه استان کرمانشاه داشته‌اند  در این نمایشگاه نماد آثار تاریخی برجسته استان همچون کتیبه بیستون و تاق بستان به نمایش درآمده است .

وی  افزود: همچنین تصاویر جاذبه‌های گردشگری استان نیز در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده است برپایی سیاه چادر، عرضه سوغات هایی نظیر نان برنجی، نان خرمایی، کاک و همچنین صنایع دستی از دیگر فعالیت های غرفه کرمانشاه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است .

به گفته مرادی بیستونی اجرای مراسم هلپرکی مورد توجه بازدید کنندگان بسیاری در این نمایشگاه قرار گرفته است .

وی به حضور فعالان حوزه گردشگری کشور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در این نمایشگاه، تورها و راهنمایان گردشگری و نیز واحدهای اقامتی سراسر کشور حضور دارند با معرفی ظرفیت و جاذبه‌های گردشگری استان سعی در جذب گردشگران بیشتری داریم .

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سوم تا ششم بهمن با حضور استان های مختلفی از سراسر کشور درحال برگزاریست.

انتهای پیام/ز

 

 


یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در  تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.