پیش بینی اجرای ۵۰۰ ویژه‎برنامه دهه فجر در بروجن

همزمان با دهه مبارک فجر، بیش از ۵۰۰ عنوان ویژه‎ برنامه در شهرستان بروجن اجرا می‌شود.

پیش بینی اجرای ۵۰۰ ویژه‎برنامه دهه فجر در بروجنبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بروجن گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بیش از ۵۰۰ عنوان ویژه برنامه متناسب با اقشار مختلف جامعه در این شهرستان اجرا می‌شود.

عباس کیخایی افزود: یادواره‌های شهدا، میهمانی لاله‎ها، گرامیداشت ۲۰ بهمن سالروز دیدار جمعی از بختیاری‌ها با حضرت امام خمینی (ره)، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، رژه موتوری، جشن‌های مردمی، جنگ شادی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی، نشست‌های بصیرتی و قرآنی، و جشنواره غذا از برنامه‌های پیش بینی شده با همکاری ۲۶ کمیته تخصصی، ۳ ستاد بخشی و ۵ ستاد شهری است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی یوم الله  ۲۲ بهمن نیز همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی در ۱۰ نقطه شهرستان بروجن برپا خواهد شد.

کیخایی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رفتار حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بارز ولایت مداری و دفاع از امامت، بایستی سرلوحه جامعه امروز باشد.

گفتنی است: همزمان با دهه فجر امسال، ۵۰ طرح و پروژه در بخش‌های مختلف شهرستان بروجن هم کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

بروجن با ۱۲۲ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ن

۵۰۰ ویژه‎برنامه دهه فجر در بروجن اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار