به مناسبت دهه فجر؛

7پروژه درمانی در ملکشاهی به بهره برداری می رسد

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی گفت:در دهه فجر امسال هفت پروژه در حوزه سلامت شهرستان با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

7پروژه درمانی در ملکشاهی به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;صمیر جمشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی اعلام کرد: از سال گذشته بیش از 12 پروژه در حوزه بهداشت ، سلامت و درمان شهرستان کلید خورد که هفت پروژه در سطح روستاها و شهرهای  شهرستان برای خدمت رسانی به مردم آماده شده است.

جمشیدی یکی از اولویت های بهداشت و درمان شهرستان توجه به مناطق روستایی و محروم دانست و گفت:چهار خانه بهداشت روستایی با اعتبار چهار میلیارد ریال در دهه فجر در روستاهای بلوطستان ، پاریاب ، نادرآباد و چشمه پهن به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال مرکز اورژانس شهرستان با اعتبار 10 میلیارد ریال نیز از دیگر اقداماتی است  که صورت گرفته است.

جمشیدی اضافه کرد: احداث مرکز فوریت پزشکی منطقه ترشابه با اعتبار 900 میلیون ریال علاوه بر خدمت رسانی به مردم شهرستان می تواند به زائران اربعین در مسیر ملکشاهی خدمات رسانی کند.

وی با بیان اینکه مرکز فوریت پزشکی جاده ای شهر مهر نیز با اعتبار 950 میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح می شود، گفت: مرکز فوریت های پزشکی جاده روستای گنبد پیرمحمد نیر با اعتبار 900 میلیون ریال در دست احداث قرار گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی همچنین به 2 پروژه در دست احداث ساختمان ستاد شبکه بهداشت در شهر ارکواز و مرکز بهداشتی، درمانی شهر مهر با اعتبار 15 میلیارد ریال اشاره و اضافه کرد: بهره برداری از این پروژه ها می تواند بخشی از مشکلات بهداشت و درمان شهرستان را رفع کند.

انتهای پیام/اس

بهره برداری از 7 طرح درمانی در ملکشاهی

برچسب ها: دهه فجر ، درمان ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.