اجرای برنامه ملی خادم برای 21 هزار خانواده اردبیلی

برنامه ملی خادم در ۱۰ ماه گذشته برای ۲۱ هزار و ۵۸۲ خانوار در سطح استان اردبیل اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نصرالله باقری معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح خادم در اردبیل اظهار داشت: آموزش و همگانی کردن امدادرسانی یکی از برنامه‌های اصلی جمعیت هلال احمر است به همین دلیل ما هم برنامه‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دی ماه سه دوره تخصصی مقدماتی نجات با 57 نفر فراگیر برگزار کردیم، تصریح کرد: در این مدت 3 دوره تخصصی مقدماتی امداد با 59 نفر فراگیر هم برگزار کردیم و 10 هزار خانوار اردبیلی نیز از آموزش‌های طرح ملی خادم بهره‌مند شدند.

باقری با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی مراقبت‌های پیش بیمارستانی، تخصصی نجات در حوادث جاده‌ای و تخصصی اسکان اضطراری در دی ماه بیان کرد: هر یک از این دوره‌ها در دی ماه یک بار برگزار شد که دوره تخصصی مراقبت‌های پیش بیمارستانی 22 نفر فراگیر، دوره تخصصی نجات در حوادث جاده‌ای 19 نفر فراگیر و دوره تخصصی اسکان اضطراری 28 نفر فراگیر داشت.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این دوره‌ها در طی 10 ماه گذشته هم در شعب‌های استان برگزار شده است، افزود: برنامه ملی خادم در 10 ماه گذشته برای 21 هزار و 582 خانوار در سطح استان اجرا و در این مدت دو دوره تخصصی اسکان اضطراری با 51 نفر فراگیر برگزار شده است.

وی گفت: در 10 ماه گذشته  هفت دوره تخصصی نجات در حوادث جاده‌ای با 174 نفر فراگیر، پنج دوره تخصصی مراقبت‌های پیش بیمارستانی با 99 نفر فراگیر، 13 دوره تخصصی مقدماتی نجات با 293 نفر فراگیر و 14 دوره تخصصی مقدماتی امداد با 436 نفر فراگیر برگزار شده است.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری دوره های تخصصی اسکان اضطراری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.