بارش برف و باران تا ظهر فردا ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت:با ورود موج اصلی سامانه بارشی، هوای استان تا پیش از ظهر فردا به تناوب همراه بارش باران و برف و در برخی نقاط با احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد خسروی  مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در پیش بینی وضعیت هوای استان کرمانشاه طی روزهای آینده گفت: با ورود موج اصلی سامانه بارشی، هوای استان تا پیش از ظهر فردا به تناوب همراه بارش باران و برف و در برخی نقاط با احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش علاوه بر نواحی سردسیر و کوهستانی، در برخی مناطق معتدل نیز به تدریج به شکل برف ریزش خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیشینه بارش سامانه را مربوط به کنگاور، سنقر، صحنه، دالاهو، اسلام آباد، گیلانغرب و بخش هایی از اورامانات دانست.

وی از احتمال کولاک برف در گردنه های شمالی و شرقی، یخبندان به ویژه در نواحی سردسیر و آب گرفتگی معابر عمومی به ویژه در نواحی غربی و جنوبی و احتمال رگبار محدود تگرگ عمدتاً در نواحی گرمسیری استان در نتیجه این سامانه خبر داد.

این مسئول بیان کرد: با خروج این سامانه از ظهر فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه، دمای هوا در سطح استان بطور محسوسی کاهش خواهد یافت.

خسروی گفت: همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال تشکیل مه در برخی نقاط پیش بینی می شود و در روز سه شنبه، گذر موجی ضعیف احتمالاً سبب بارش موقت برف بویژه در نواحی شرقی استان خواهد شد.



انتهای پیام/ز

 

احتمال کولاک برف در گردنه های شمالی و شرقی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.