آیین‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن برگزار می‌شود

آیین‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن، در شهرکرد و دیگر مراکز شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

آیین‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ایّام فاطمیه و بزرگداشت سی و نهمین سالروز ورود مقتدرانه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر، آیینی با عنوان «انقلاب اسلامی، تحقق آرمان فاطمی، خمینی کبیر، رهرو راستین فاطمی» در شهرکرد مرکز استان برگزار می‌شود.

زمان این برنامه از ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنج شنبه ۱۲ بهمن ۹۶ با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، و همچنین اجرای سرود، شعرخوانی و مداحی، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اعلام شده است.

رژه موتوری نیز از ساعت ۸:۳۰ صبح و یک ساعت قبل از آغاز این برنامه، از فرودگاه شهید استکی تا مصلای شهرکرد برپا خواهد شد.

نظیر این ویژه برنامه به طور همزمان در دبیرستان حضرت زینب (س) لردگان، فرهنگسرای بروجن، مسجد جامع شهر چلگرد، سالن شهید نظری فارسان، مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) اردل، کانون حکمت بن، سالن اجتماعات آموزش و پرورش شلمزار و گلزار شهدای سامان برگزار می‌گردد.

از هم استانی‌ها و علاقمندان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا دعوت شده است تا در این مراسم شرکت نمایند.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

بزرگداشت ۱۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار