آیین نیایش صبحگاهی در هفته جاری درحرم حضرت معصومه برگزارمی شود

برنامه مراسم و محافل مذهبی وآیین نیایش صبحگاهی حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله اعلام شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در هفته جاری از شنبه تا دوشنبه قبل از نماز ظهر حجت‌الاسلام عدالت و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه حجت‌الاسلام‌ میردامادی به سخنرانی و علی بهادر، حاج مجید دلشاد و حاج رضا ساعدی به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

در هفته جاری از شنبه، هفتم بهمن الی جمعه، 13 بهمن‌ماه به ترتیب حجج‌اسلام‌والمسلمین همتی، وحیدپور، شفیعی، رستم نژاد، ملکی، محمدی، موسوی کارشناس برنامه زمزم معرفت پیش از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) هستند که این برنامه با مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) حاج مهدی افراز، حاج احمد ولی، جواد اشعری و حاج حسن پاکزمان همراه است.

بر اساس این گزارش، محفل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز با حضور حجج‌اسلام‌والمسلمین ماندگاری، دارستانی، حسینی قزوینی، مؤمنی و ظهیری، همراه با مداحی حاج مهدی سلحشور، سید رضا نریمانی، حاج حسن شالبافان، حاج عباس حیدرزاده و حاج مهدی رسولی برگزار خواهد شد.

آیین نیایش صبحگاهی در هفته جاری هرروز بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام جوشقانیان برگزار می‌گردد.

گفتنی است، مراسم کمیل این هفته با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدرزاده و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرشفیعی و مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدر زاده برگزار می‌گردد. زیارت جامعه کبیره نیز پنجشنبه، ساعت 21:30 توسط حجت‌الاسلام‌ شهیدی قرائت می‌شود.

انتهای پیام/ح

برنامه‌های مذهبی این هفته حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار