راه اندازی سامانه هوشمند کنترل تردد افراد شاغل به بندر شهید رجایی

رئیس اداره حراست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه اندازی سامانه کنترل تردد برای شناسایی افراد بدون مجوز و صدور در بزرگترین بندر تجاری کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، حسن دادور رئیس اداره حراست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:سامانه کنترل تردد برای شناسایی افراد بدون مجوز در بزرگترین بندر تجاری کشور راه اندازی شد.

وی افزود: این اقدام پس از هماهنگی با ستاد مرکزی سازمان بنادر و هم راستا با پروژه کنترل تردد بندر شهید رجایی اجرایی و به صدور کارت های شناسایی هوشمند RFID با استاندارد Mifare منجر شد.

رئیس اداره حراست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:فن آوری RFID در استانداردهای جدید به حدی پیشرفته، قابل اطمینان و سریع است که در حال حاضر در بسیاری از گوشی های تلفن همراه وجود دارد و به عنوان درگاه انتقال پول در فروشگاه های معتبر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

حسن دادور افزود:در راستای اجرای این طرح، بیش از 14 هزار کارت هوشمند غیرقابل جعل طی هشت ماه گذشته، صادر و پس از شارژ به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی گفت:در راستای کنترل مجوز در مبادی اصلی دو دستگاه قرائتگر Mifare به همراه دستگاه اعلام وضعیت مجوز، طراحی و ساخته شد .

دادور افزود: در حال حاضر در صورتی که مجوز تردد افراد اتمام یابد، در مبادی ورودی پس از خوانش کارت شناسایی، سامانه نرم افزاری واقع در مبادی ورودی بندر شهید رجایی با یک پیغام مناسب منع تردد نفر را به کاربر سیستم اعلام می کند.

انتهای پیام/ف

 سامانه هوشمند کنترل تردد به بندر شهید رجایی راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.