کاهش 20 درجه ای دمای هوا در استان اردبیل

بارش برف از صبح فردا در شهرهای اردبیل متوقف شده و جای خود را به سرما و یخبندان خواهد داد و مردم استان دمای 20 درجه زیر صفر را تجربه خواهد کرد.

کاهش 20 درجه ای دمای هوا در استان اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بارش برف و برودت و سردی هوا برای دومین روز متوالی مدارس برخی مناطق و شهرهای استان اردبیل را به تعطیلی کشاند تا دانش‌آموزان این روز را نیز در خانه‌های خود سپری کنند.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز یکشنبه 8 بهمن‌ماه 96 در اردبیل، خلخال، کوثر، نیر، نمین، سرعین، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار، جعفرآباد، انگوت، ارشق، لاهرود، شاهرود، هیر و خورش‌رستم تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین در اصلاندوز مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و در پارس‌آباد نیز فقط مقطع پیش‌دبستانی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

بارش برف علاوه بر مدارس شهر اردبیل که تمامی مقاطع در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شدند، مدارس اغلب شهرهای استان را نیز تعطیل کرده و امروز دانش‌آموزان استان را خانه‌نشین کرد.

هر چند این بارش‌ها سبب خوشحالی و شکرگذاری کشاورزان و مردم استان شده اما مشکلاتی را در بخش‌هایی از استان به ویژه در حوزه ترددهای روزانه و حمل و نقل به وجود آورده که تلاش‌های نیروهای خدمات‌رسان بر رفع این مشکلات است.

براساس پیش‌بینی هواشناسی استان بارش برف از صبح فردا در شهرهای اردبیل متوقف شده و جای خود را به سرما و یخبندان خواهد داد و مردم استان دمای 20 درجه زیر صفر را تجربه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ع

بارش برف و برودت هوا در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.