حمایت کلینتون از مشاوری که به فساد اخلاقی متهم شده بود!

به تازگی مشخص شده است که هیلاری کلینتون یکی از مشاوران ارشدش را با وجود متهم شدن او به آزار جنسی زنان، تا چند سال همچنان در کنار خود نگه داشته است.

حمایت کلینتون از مشاوری که به فساد اخلاقی متهم شده بود!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، به تازگی گزارشهایی منتشر شده است درباره اینکه یکی از مشاوران ارشد «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نام «برنز استرایدر» در سال 2008 با وجود اینکه بارها به آزار جنسی یک زن متهم شده بود، همچنان به درخواست کلینتون در پست خود باقی ماند.

بر اساس این گزارشها، مدیر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون از او درخواست کرده بود که این شخص را از سمت خود اخراج کند؛ اما کلینتون به حرفهای وی گوش نداد و به جای آن، زنی را که مورد آزار جنسی قرار گرفته بود، به بخش دیگری منتقل کرد.

استرایدر یکی از مشاوران باوفای کلینتون و همچنین مؤسس «شبکه ارزشهای آمریکا» است. وی همچنین در سال 2016 به درخواست کلینتون برای اداره یک گروه مستقل حامی نامزد شکست‌خورده انتخابات 2016 آمریکا، به کار خود در کنار این نامزد دموکرات ادامه داد. اما فقط چند ماه بعد به دلیل اتهامات وارد شده به وی درباره آزار جنسی یک زن، از سمت خود اخراج شد.

حمایت هیلاری کلینتون از مشاوری که به آزار جنسی متهم شده بود! + تصاویر

استرایدر در سال 2008 – زمانی که در کمپین انتخاباتی کلینتون فعالیت می کرد—به آزار جنسی یکی از همکارانش متهم شد. سه نفر از مشاوران ارشد کلینتون تلاش کردند این نامزد دموکرات را متقاعد کنند که استرایدر را اخراج کند؛ اما کلینتون به درخواست آنها توجهی نکرد. وی حتی ریاست یکی از کمپین های انتخاباتی اش را برای شرکت در انتخابات 2016 به او واگذار کرد. اما استرایدر باز هم به همان رفتارهای ناپسند علیه زنان ادامه داد و در نهایت اخراج شد.

کلینتون روز جمعه در حساب توییتر خود به این مسئله واکنش نشان داد و نوشت: به نظر می رسد امروز داستانی درباره اتفاقاتی که در سال 2008 افتاد، منتشر شده است. بسیار ناراحت شدم. من امروز به این زن می گویم که به او افتخار می کنم و صدای ما زنان باید همیشه شنیده شود.

هیلاری کلینتون این توییت را منتشر کرد؛ اما در آن به این موضوع که چرا «برنز استرایدر» را در سال 2008 اخراج نکرد، صحبتی به میان نیاورد.

انتهای پیام/

حمایت کلینتون از مشاور بدنامش

برچسب ها: آمریکا ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
باید ترامپ نادان از رئیس جمهوری برکنار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
باید ترامپ نادان از رئیس جمهوری برکنار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
شیطان بزرگ امریکاست .مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
شیطان بزرگ دولت مردان امریکا وامریکاست . مرگ بر امریکای خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
این امریکایی ها همشون مثل همن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
لعنت خدا بر این افراد
United States of America
محمد
۱۶:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
ای بگم چی بشی کلینتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
نیکی هیلی
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۵۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
این نیز بگذرد
-
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
کلینتون چرا این شکلی بود تا جایی که یادمه قیافش یجور دیگه بود!
آخرین اخبار