مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان :

بر گزاری نمایشگاه صنعت آب و آبیاری کشاورزی در همدان

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان  گفت:نمایشگاه صنعت آب و آبیاری کشاورزی و در استان برگزار میشود.

بر گزاری نمایشگاه صنعت آب و آبیاری کشاورزی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین رجبیان مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان بیان کرد: برای نخستین بار، نمایشگاه صنعت آب و آبیاری کشاورزی در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تعداد 40 واحد شرکت کننده از استان‌های خراسان رضوی، تهران، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، قزوین، لرستان و همدان جدیدترین طرح‌ها و محصولات خود را در زمینه‌های سیستم‌های نوین آبیاری، ژئوممبران، لوله و اتصالات، پمپ‌های آب، فناوری بازیافت و غیره ارایه می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان بیان کرد: با توجه به اهمیت بی بدیل کشاورزی در اقتصاد استان و بالابودن سطح تحت آبیاری، برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند به هر چه بهتر شدن آبیاری کشاورزی، بازیافت و استفاده از فاضلاب‌ها و پساب‌ها کمک شایانی داشته باشد.

رجبیان با بیان اینکه هر ساله، شرکت‌های بسیاری در این زمینه طرح‌ها و ایده‌های خود را عملی می‌کنند افزود: معرفی و عرضه‌ی این طرح‌ها می‌تواند به کشاورزان و صاحبان صنایعی که آب در آنها نقشی مهم و تاثیرگذار دارد کمک کند تا بتوانند از اتلاف و اسراف آن تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنند.

نمایشگاه "صنعت آب و آبیاری کشاورزی" و" تاسیسات آب و فاضلاب" از تاریخ 11 تا 14 بهمن ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان واقع در میدان عاشورا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

نمایشگاه صنعت آب و آبیاری کشاورزی در همدان برگزار میشود

برچسب ها: کشاورزان ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.