فرماندار مهریز؛

ضرورت رسیدگی سریع به پرونده ها ی تعزیرات حکومتی درمهریز

فرماندار مهریز گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی از جمله مسائل مهمی است که با همت مسوولان محقق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سید محمد رستگاری فرماندار مهریز گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی از جمله مسائل مهمی است که امیدواریم با همت مسوولان محقق شود.

رستگاری در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد به اهمیت رسیدگی به پرونده ها اشاره کرد و افزود: رسیدگی به موقع به پرونده ها موجب تعیین تکلیف، حل مشکلات و دلگرمی مردم می شود .

وی بدون اشاره به تعداد پرونده های تعزیرات حکومتی مهریز به اهمیت نظارت و افزایش گشت های مشترک با حضور دستگاه های متولی مسوول به خصوص در پایان سال برای مبارزه با گرانفروشی تاکید کرد.

فرماندار مهریز اظهار کرد: مبارزه عملی با قاچاق کالا ، سرکشی و نظارت مستمر بر فعالیت واحدهای خدمات رسان و تعامل با اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت موجب پیشگیری از مشکلات است.

رستگاری گفت: پیگیری ، رسیدگی و نظارت بر پرونده های مربوط به کالای قاچاق موجب تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و حمایت از کالاهای ایرانی و ارتقای کیفیت تولید داخلی است.

همچنین رئیس اتاق اصناف مهریز گفت: هم اکنون 2 هزار و 900 واحد صنفی فعال و دارای پروانه کسب در محله های مختلف شهر با اشتغالزایی حدود 10 هزار نفر در بخش های تولیدی و خدماتی فعالیت دارد.

محمد رضا زارع زاده افزود: کسبه دارای پروانه زیر نظر 12 اتحادیه صنفی وظایف خود را در چارچوب مقررات انجام می دهند و همکاری خوبی با اتاق اصناف شهرستان دارند.

در این دیدار همچنین غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از تعامل خوب اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف مهریز با تعزیرات حکومتی استان و پیگیری مسائل قدردانی و نیز بر تداوم همکاری ها تاکید کرد.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

تسریع در رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی با همت مسوولان

 

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.