آخرین وضعیت جاده‌های مازندران

پرهیز رانندگان از سفر‌های غیر ضروری به مازندران

فرمانده انتظامی مازندران گفت: جاده‌های مازندران هم اکنون برفی و لغزنده است و رانندگان از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران ضمن توصیه به رانندگان مبنی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفر‌های غیر ضروری از محدودیت آمد و شد در جاده‌های این استان خبر داد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته و بارش سنگین برف به مازندران موجب بسته شدن جاده‌های هراز و چالوس شده است.

سردار میرفیضی گفت:ماموران پلیس راه استان با حضور در این جاده‌ها با همکاری گروه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر و راهداری به امداد رسانی و کمک به در راه ماندگان و خودرو‌های گرفتار در برف پرداختند.

فرمانده انتظامی مازندران از بسته بودن جاده‌های هراز و چالوس به علت کولاک شدید و بارش سنگین برف خبر داد و گفت: در حال حاضر آمد و شد در جاده‌های سوادکوه - گدوک و ساری - کیاسر به دلیل بارش سنگین برف فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به برودت هوا در این جاده‌ها و سایر جاده‌های روستایی و کوهستانی این استان از رانندگانی که قصد آمد و شد در این جاده‌ها را دارند، خواست: ضمن پرهیز از تردد‌های غیر ضروری و همراه داشتن لباس گرم و جیره خشک، خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

سردار میرفیضی با تاکید بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از شتاب و عجله در رانندگی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ خود را به نمایش بگذارند و هیچگاه به دنبال جبران فرصت کم با سرعت زیاد نباشند.

انتهای پیام/ر

جاده‌های مازندران برفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار