جودوکاران قمی برای کسب سهمیه آسیایی ۲۰۱۸ تلاش می‌کنند

چهار جودوکار قمی برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به روی تاتامی خواهند رفت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛براساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات واعلام فدراسیون جودو،کوراش وجوجیتسوکشورمسابقات کوراش قهرمانی کشور به‌منظور شناخت برترین‌های این رشته برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا به میزبانی استان یزد در روزهای 12 و 13 بهمن برگزار خواهد شد که بر این اساس تیم چهار نفره کوراش کاران استان قم در این مسابقات بروی تاتامی خواهند رفت.

مهدی حیدری کوراش کاری است که برای استان قم در وزن 66 کیلوگرم به دیدار سایر رقبای خود در این وزن خواهد رفت و ابوالفضل شیری دیگر نماینده هیئت جودو،کوراش و جوجیتسو استان قم است که در وزن 66 کیلوگرم توانایی‌های خود را در مقابل رقبای خود به سنگ محک خواهد گذاشت.

محمد ذوالفلی پور دیگر ورزشکار استان قم است که در وزن 66 کیلوگرم در این رقابت‌ها بروی تاتمی خواهد رفت تا با این حساب استان قم در این وزن دارای دو نماینده باشد.

محمدمهدی باقری در وزن 81 کیلوگرم در این مسابقات حضور دارد و این در حالی است که حسین وکیلی به‌عنوان مربی و سرپرست تیم کوراش استان قم را در این دوره از رقابت‌ها هدایت خواهد کرد.

استان قم در رشته جودو در سال‌های اخیر درخشش‌های بسیار زیادی را داشته و امید می‌رود در بازی‌های آسیایی جاکارتا نمایندگانی از قم در این رشته حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ح

جودوکاران قمی برای کسب سهمیه آسیایی به روی تاتامی می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار