رییس راهداری رزن:

راهداران رزنی به داد رانندگان در راه مانده رسیدند

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای رزن از امدادرسانی به 68 مورد از رانندگان در راه مانده در محورهای دمق، گرمک و رزن خبر داد.

راهداران رزنی به داد رانندگان در راه مانده رسیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اکبری رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای رزن اظهار داشت: بارش برف از شب گذشته تاکنون موجب لغزندگی سطح جاده ها شد كه راهداران این شهرستان برای امداد رسانی از آغاز ريزش نزولات جوي در محورهای مواصلاتی حضور داشتند.

 وي افزود: اكيپ های راهداری با پاشيدن شن و نمك در مسير راهها و پاك کردن علائم راهنمایی و رانندگی به رانندگان كه در راه مانده بودند كمك کرده و محورها را پاك سازی كردند.

علی اکبری تصریح کرد: هم اکنون محورها باز و تردد با احتياط انجام مي شود اما به لحاظ لغزنده بودن سطح محورها توصيه مي شود رانندگانی كه قصد عبور در محورها را دارند نهايت دقت را در رانندگي داشته باشند.

رییس راهداری رزن ادامه داد: در عملیات بازگشایی راه ها از روز گذشته تاکنون 700 تن نمکپاشی در سطح جاده های این شهرستان انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون همه راه های اصلی باز و تردد در آن مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: 95 درصد راه های روستایی این شهرستان باز است و بقیه مسیرها نیز در حال بازگشایی هستند.

انتهای پیام/د

امداد راهداری رزن به مسافران در راه مانده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار