همزمان با دهه فجر؛

برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در ارومیه

مدیرکل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر جشنواره بازی های بومی و محلی استان در ارومیه برگزار می شود.

جواد زاهدی مدیرکل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، جشنواره بازی های بومی و محلی استان در ارومیه برگزار می شود.
وی افزود: نمایشگاه بازیهای محلی از 12 تا 21 ماه جاری در محل مجتمع شهید فرخی کانون پرورش فکری دایر و همزمان با آن جشنواره بازی های بومی و محلی نیز 19 بهمن برگزار می شود.
زاهدی ایجاد روحیه شاد و نشاط در کودکان و نوجوانان، ثبت و احیاء و ترویج بازی های بومی و محلی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، ساماندهی و جهت دهی در بازی های مراکزکانون را از اهداف برگزاری جشنواره برشمرد.
وی با اظهار اینکه تعداد بازی های بومی و محلی اجرا شده در سطح استان برای شرکت در جشنواره 74 بازی می باشد، گفت: 4 بازی فکری هم توسط مربیان کانون برای اجرا در جشنواره طراحی شده است.
مدیرکل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در ادامه افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر بریده ای از بازی های اجرا شده در جشنواره در دو روستای بوجار و عسگرآباد ارومیه نیز به اجرا در می آیند.

انتهای پیام/م

اجرای بازی های بومی و محلی در ارومیه بمناسبت دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.