دستگیری برهم زننده نظم و امنیت منطقه بهارستان" اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری فردی که با انجام اقدامات خرابکارنه سبب سلب آسایش و احساس امنیت شهروندان در منطقه بهارستان اصفهان شده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد اقدامات خرابکارنه مانند تخریب و آتش سوزی اماکن عمومی و بنرهای سطح شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 22 بهارستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند عامل این اقدامات را شناسایی و هنگامی که قصد آتش زدن یک دستگاه اتوبوس شهری را داشت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی از مخفیگاه متهم بازرسی شد و تعدادی مواد اشتعال‌زا کشف شد.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده به تخریب و آتش سوزی اماکن عمومی در منطقه بهارستان اصفهان اعتراف کرد، گفت: در این مورد پرونده تشکیل و این فرد برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ یاردوستی با بیان اینکه اجازه هیچ‌گونه خرابکاری به افرادی که از سوی دشمنان ترغیب به انجام اقدامات شوم و تحرکات ضد امنیتی شده‌اند را نخواهیم داد، خاطر نشان کرد: این افراد بدانند که پلیس ولایت‌مدار در خط و مشی رهبری با اقتدار گام برمی‌دارد. اجازه هیچ‌گونه اعمال خرابکارانه را در شهر نداده و مردم شهر شهید پرور اصفهان ذغذغه امنیتی نخواهند داشت .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.