استاندار اردبیل؛

اردبیل از توانمندی های ویژه ای برای توسعه گردشگری برخوردار است

استاندار اردبیل گفت:باید از هر فرصتی برای معرفی جاذبه های گردشگری سلامت بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی راهکارهای توسعه گردشگری درمانی گفت: باید از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان بهره ببریم.

وی ادامه داد: استان اردبیل از توانمندی های ویژه ای برای توسعه گردشگری برخوردار است و باید با برنامه ریزی مناسب مزیت های گردشگری استان از جمله آب درمانی و خدمات پزشکی را در جهت توسعه گردشگری سلامت مورد بهره برداری قرار داد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مناسبات و مشترکات فرهنگی مذهبی و تاریخی فراوانی با کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان داریم ، تصریح کرد:کشورمان و به تبع آن استان اردبیل از پیشرفت های علمی خصوصا در زمینه پزشکی و جراحی برخوردار است و در برنامه ریزی های توریسم درمانی نباید تنها روی کشور همسایه متمرکز شد بلکه باید با استفاده از ظرفیت آژانس های گردشگری فعال و با ایجاد تورهای گردشگری از کشورهای مختلف ، گردشگری درمانی استان را رونق داد.

بهنام جو با بیان اینکه زیرساخت های لازم ایجاد دهکده سلامت فراهم می شود ، بیان کرد: از سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه سرمایه گذاری رونق بخش درمان و ایجاد بخش های vip و نیز آب درمانی مدرن حمایت و مجوزهای لازم صادر می شود.

استاندار اردبیل معرفی توانمندی های پزشکی استان را یکی دیگر از راهکارهای توسعه صنعت توریسم درمانی برشمرد و گفت : خدمات تخصصی هیدروتراپی، پزشکی و جراحی که در استان انجام می گیرد بی نظیر است و باید اطلاع رسانی مطلوب و تبلیغ مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

توسعه گردشگری سلامت در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار