قاسمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بازار ماهی شب عید آرام است/ نگرانی مسئولان از ممنوعیت تیلاپیا و سودجویی دلالان

مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان گفت: تولیدکنندگان تمامی توان خود را برای تولید و عرضه محصول گذاشتند و انتظار می‌رود کمبود خاصی در بازار رخ ندهد.

بازار ماهی شب عید آرام است/ نگرانی مسئولان از ممنوعیت تیلاپیا و سودجویی دلالانارسلان قاسمی مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در گفتگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عرضه ماهی در بازارچه‌های فروش، اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا در چند سال اخیر، بحث عرضه ماهی در بازارچه‌ها را به منظور جلوگیری از نوسان قیمت‌ها آغاز کردیم که این اقدام در اسفند امسال نیز اجرا خواهد شد.

به گفته وی، عرضه ماهی شب عید در روزهای پایانی اسفند همانند سال‌های گذشته بین 3 تا 5 درصد نوسان خواهد داشت.

قاسمی با ابراز نگرانی از تنش بازار ماهی ناشی از ممنوعیت تیلاپیا، گفت: با توجه به ممنوعیت واردات تیلاپیا، برخی دلالان درصدد ایجاد تشنج در بازار آبزیان هستند، در حالیکه تیلاپیا برای  بازار شب عید وارد شده است و تنها این سودجویان به بهانه کاهش عرضه به دنبال ایجاد جو روانی برای دستیابی به اهداف شوم خود هستند.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان اذعان داشت: از تعزیرات حکومتی و سازمان شیلات تقاضا داریم به منظور حفظ حقوق مصرف‌کننده ورود جدی در بحث کنترل بازار شب عید داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در عرضه ماهی شب عید کمبودی در بازار نخواهیم داشت، گفت: با توجه به آنکه از ابتدای سال، تولیدکنندگان تمامی توان خود را برای تولید و عرضه مناسب محصول گذاشتند، انتظار می‌رود که بحران خاصی در بازار رخ ندهد.

انتهای پیام/

عرضه ماهی در بازار شب عید امری مهم در کنترل بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Iraj eshaghi
۰۶:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
اول تولید کنید بعد واردات را ممنوع کنید اینطوری که قیمت ها بالاتر میرود.
آخرین اخبار