12 پروژه آب و فاضلاب شهری کردستان آماده بهره‌برداری در دهه فجراست

در دهه مبارکه فجر امسال ۱۲ طرح در استان کردستان توسط شرکت آبفا کردستان به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در دهه مبارکه فجر امسال ۱۲ طرح در ۵ شهرستان استان با اعتبار حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط شرکت آبفا کردستان به بهره برداری می رسد.

یکی از این پروژه ها تکمیل خط انتقال آب شهر دهگلان می باشد و رقم قرارداد آن 160 میلیون تومان و پروژه بعدی اجرای خط انتقال فاضلاب شهرک اندیشه شهر کامیاران می باشد و رقم قرارداد آن 450 میلیون تومان است.

اما مهمترین پروژه ای که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، طرح آبرسانی اضطراری شهر بانه است که از محل طرح های عمرانی و جاری تأمین اعتبار شده و رقم قرارداد آن 6 میلیارد تومان می باشد.

اجرای شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر جهاد کشاورزی با اعتبار 100 میلیون تومان، اجرای شبکه آب و فاضلاب بخش یک از فاز سوم مسکن مهر 6600 واحدی سنندج با اعتبار 320 میلیون تومان از دیگر طرح هایی است که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

همچنین اجرای شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر سپیده با اعتبار 200 میلیون تومان و مسکن مهر ارغوان سنندج با اعتبار 220 میلیون تومان دیگر طرح هایی هستند که در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهند شد.

همچنین در شهر سقز نیز پنج پروژه برای این ایام در نظر گرفته شده که یکی از آنها پروژه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر کوهدشت با اعتبار 438 میلیون تومان است.

دیگر پروژه های قابل افتتاح در شهر سقز طی این ایام، آبرسانی به تازه آباد و شهرک زاگرس یک و دو با اعتبار 300 میلیون تومان، اجرای شبکه توزیع آب تازه آباد با اعتبار 700 میلیون تومان، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب محله حاجی نعمتی بهارستان با اعتبار 350 میلیون تومان و اجرای خط انتقال فاضلاب تازه آباد با اعتبار 200 میلیون تومان خواهند بود.

انتهای پیام/م

 بهره برداری از  ۱۲ طرح  دراستان کردستان

 

برچسب ها: بحران آب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.