به علت بارش برف؛

پروازهای فرودگاه اردبیل برای دومین روز متوالی لغو شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: به دلیل بارش برف و سرمای شدید هوا دو پرواز فرودگاه اردبیل لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدفخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل افزود: به دلیل بارش برف و سرمای شدید هوا دو پرواز فرودگاه اردبیل لغو شد و این پروازها امروز انجام نمی‌شود که شامل پرواز شماره 495 تهران به اردبیل و پرواز شماره 3710 آسمان تهران به اردبیل است.

وی بیان کرد: از مسافران فرودگاه اردبیل انتظار می‌رود تا قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره‌های اعلام شده تماس حاصل گرفته و از وضعیت پروازها و انجام آنها اطلاع لازم را کسب کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت:‌ در روز گذشته نیز به‌ دنبال بارش و شرایط جوی دو پرواز فرودگاه اردبیل در مسیر اردبیل به تهران و بالعکس لغو شد که البته این لغو شدن‌ها نیز به‌دلیل شرایط فرودگاه اردبیل نبوده بلکه شرایط نامناسب جوی فرودگاه مهرآباد تهران سبب این لغو پروازها شده است.

هاشمی از برف‌روبی باند فرودگاه اردبیل برای ممانعت از کنسلی و تأخیر پروازها خبر داد و افزود: برف‌روبی مداوم از باند فرودگاه انجام می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا در این زمینه مشکلی به‌وجود نیاید و شرایط جوی تأثیری بر پروازهای فرودگاه اردبیل نداشته باشد.

انتهای پیام/ح

پروازهای فرودگاه اردبیل لغو شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.