سازماندهی و بیمه 30 هزار ورزشکار در اردبیل

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: 30 هزار ورزشکار در این شهرستان سازماندهی و زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عوض نخست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل افزود: پارسال 26 هزار ورزشکار در اردبیل سازماندهی شده و دارای بیمه ورزشی بودند که این رقم امسال به 30 هزار نفر افزایش یافته که رشد 15 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران اردبیلی در میادین بین المللی اظهار کرد: امسال ورزشکاران شهرستان اردبیل موفق شدند چهار مدال طلا ، پنج مدال نقره و پنج مدال برنز در مسابقات جهانی و پنج مدال طلا ، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز در مسابقات آسیایی کسب کنند.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود 16 ورزشکار اردبیلی در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی حضور داشته باشند و برای همین ورزشکارانی که احتمال حضور آنها در بازی های آسیایی وجود دارد بیشتر مورد توجه است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: البته توجه به ورزشکاران مدال آور باعث غفلت از سایر ورزشکاران نیست و ورزش همگانی و توسعه آن در جامعه هم از اولویت های اداره ورزش و جوانان است.

 

انتهای پیام/ع

حضور 16 ورزشکار اردبیلی در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.