معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛

استان یزد برای سومین بار میزبان جشنواره سینمایی است

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:فیلم های سی و ششمین جشنواره فجر در یزد اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود دهقان هراتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری همزمان اکران همزمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در یزد خبر داد.

 دهقان هراتی زمان برگزاری افتتاحیه اکران آثار جشنواره فیلم فجر در یزد را 13بهمن ماه ساعت 18 و 30 دقیقه در پردیس سینمای تک یزد اعلام کرد.

به گفته وی، امسال استان یزد برای سومین بار میزبان این جشنواره سینمایی است که درآن 13 فیلم بخش مسابقه‌ای از تاریخ 14تا 22بهمن ماه در دوسالن اصلی سینما تک و جام جم یزد اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره از طریق گیشه سینما و سایت جشنواره نیزبه قیمت 12 هزار تومان به فروش می‌رسد، گفت: در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آثار کارگردانان سرشناسی همچون حاتمی کیا، هومن سیدی، منیژه حکمت، احمد رضا معتمدی و دیگر کارگردانان مطرح اکران می‌شود.

دهقان هراتی به برخی برنامه مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری همزمان اکران آثارسی و ششمین جشنواره فیلم فجر از مهمترین برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ایام الله دهه فجر است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در ایام الله دهه فجر برنامه‌هایی همچون نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب، اجرای نمایشگاه و نمایشگاه‌های تجسمی برگزار می‌شود.

فهیمه سهیلی‌راد رییس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هم در این نشست گزارشی را از وضعیت برنامه و اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر ارائه داد.

وی اظهار امیدواری کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های متنوعی که صورت گرفته است استقبال مناسبی از جشنواره صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی

اکران همزمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.