مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: کمیته امداد استان فارس در بخش جمع‌آوری صدقات، اشتغال، جشن عاطفه‌ها، تکریم ایتام و طرح اکرام مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدبذر افشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد استهبان گفت: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته از مرکز، کمیته امداد استان فارس در بخش جمع‌آوری صدقات، اشتغال، جشن عاطفه‌ها، تکریم ایتام و طرح اکرام مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی یکی از فعالیت‌های مهم این اداره کل را توجه به ساخت مسکن محرومان و نیازمندان عنوان کرد و افزود: در این زمینه فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده و به مدد حمایت خیران و مسئولان بیش از پنج هزار فعالیت در زمینه ساخت مسکن، مقام‌سازی و یا تعمیرات انجام شده است.

بذرافشان به فعالیت‌های کمیته امداد در استهبان اشاره کرد و تصریح کرد: اعتبار امسال این شهرستان ۴۵ میلیارد ریال بوده که با این اعتبار خدمات قابل توجهی به مددجویان زیرپوشش داده شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر از زحمات چندین ساله شهرام بازیار رئیس سابق کمیته امداد قدردانی و با قرائت حکم انتصاب از طرف مدیرکل کمیته، عبداله رستمی به عنوان رئیس کمیته امداد امام (ره) منصوب شد.
انتهای پیام/ر

مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد استهبان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار