در واکنش به استعفای مک کیب؛

کاخ سفید: دونالد ترامپ نقشی در استعفای معاون رئیس اف بی آی نداشته است

کاخ سفید در اقدامی عجولانه به خبر استعفای معاون رئیس پلیس فدرال آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش کاخ سفید به استعفای مک کیب/ رئیس جمهور آمریکا نقشی در این تصمیم نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی پولیتیکو؛ «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید دقایقی پس از انتشار خبر کناره‌گیری «اندور مک کیب»، معاون رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در اقدامی عجولانه اعلام کرد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا نقشی در این تصمیم ندارد.

سندرز در نشست خبری روز دوشنبه گفت: می‌توانم بگویم او (ترامپ) هیچ نقشی در خصوص این تصمیم نداشته است.

دونالد ترامپ بار‌ها از مک کیب به دلیل حمایت از دموکرات‌ها انتقاد کرده است. او در یکی از توئیت‌های خود ضمن حمله به مک کیب نوشت: «اندرو مک کِیب» معاون رئیس اِف‌بی‌آی ۷۰۰ هزار دلار برای تبلیغات همسرش از دست نشانده‌های کلینتون دریافت کرد و نیز از ایمیل رسمی خود در اِف‌بی‌آی برای تبلیغ در مبارزات انتخاباتی او بهره برد. این‌ها همان افرادی هستند که می‌خواستند از هیلاری کلینتون تحقیق و تفحص کنند.

مک کیب یک هفته پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه رئیس جمهور آمریکا قصد اخراج او را داشته است از سمت خود در یکی از مهمترین بخش‌های مهم اداره پلیس فدرال آمریکا استعفا کرد.

طبق گزارش ها، مک کیب پس از استعفا در «مرخصی پایانی» (مرخصی استفاده نشده که هنگام خاتمه‌ی خدمت یکجا منظور می‌شود) به سر می‌برد و در ماه مارس سال جاری میلادی  بازنشسته می‌شود.

انتهای پیام/

واکنش کاخ سفید به استعفای مک کیب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار