بازدید امام جمعه بافق از مناطق زلزله زده کوهبنان کرمان

امام جمعه و جمعی از مسئولان بافق امروز از مناطق زلزله زده کوهبنان کرمان بازدید و محموله های ارسالی مردم شهرستان بافق را تقدیم زلزله زدگان این مناطق کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق وجمعی از مسئولان بافق امروز با حضور در شهرستان کوهبنان با استقبال امام جمعه و جمعی از مسئولان کوهبنان با حضور درگلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سلیمانی سپس در جمع دانش آموزان هنرستان فنی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان کرمان ضمن اقامه نماز به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از بازدید از این هنرستان ، به همراهی امام جمعه کوهبنان، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان از برخی مناطق زلزله زده در روستای گوَر کوهبنان بازدید و کمک های جمع آوری شده ی اقشار مختلف مردم بافق را تقدیم زلزله زدگان این مناطق کرد.

امام جمعه بافق گفت:امروز مشکل زلزله برای مردم شهرستان کوهبنان درد آور است و باید در خدمت مردم باشیم و وظیفه همگان است که مشکلات آنها را رفع کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه اصناف و روحانیان و خانواده‌های شهدای بافق یزد اعلام آمادگی کردند تصریح کرد:به همین منظور در این منطقه حاضر شدند و هدایایی را بین مردم توزیع کردند.

وی در رابطه با محموله های ارسالی مردم شهرستان بافق به این مناطق گفت: تا کنون ۶محموله شامل پوشاک،مواد غذایی و ..توسط مردم شهرستان بافق به این مناطق ارسال شده است.

شایان به ذکر است که طی دوماه اخیر بسیاری از مناطق شهرستان کوهبنان با زلزله ۵.۲ریشتر تخریب شد و خسارت های زیادی را بر مردم این شهرستان تحمیل کرد.

انتهای پیام/ غ

ارسال محموله های  کمک های مردمی شهرستان بافق به مناطق زلزله زده کوهبنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار