کارشناس هواشناسی یزد؛

افزایش سرما طی چند روز آینده در استان یزد

کارشناس هواشناسی یزد گفت: سرما و یخبندان تا اوایل روز پنجشنبه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا شیر غلامی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد گفت: از ظهر امروزسه شنبه با عبور موج سریع از استان، افزایش ابر در ارتفاعات مناطق شمالی و بارش برف به صورت پراکنده برای این مناطق پیش بینی می شود.

 شیر غلامی افزود: با بیان اینکه سرما و یخبندان تا اوایل پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد، گفت:شاهد کاهش دمای هوا و افزایش سرما طی چند روز آینده در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز سه شنبه در بسیاری از نقاط استان شاهد وزش باد نسبتا شدیدی خواهیم بود.

وی افزود: دمای هوا در شهر یزد به منفی چهار درجه سلسیوس و روز پنجشنبه منفی 2 درجه سانتی گراد و در گرمترین ساعت روز های دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه به پنج ،10 و 9 درجه می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد، سردترین نقطه استان در شبانه روز گذشته را ده بالا با 12 درجه سانتی گراد زیر صفر و گرمترین مناطق هرات و مروست با دمای 15 درجه سلسیوس اعلام کرد.

شیرغلامی افزود: دمای هوای شهر یزد در 24 ساعت گذشته در گرمترین ساعت به 9 درجه سلسیوس و سردترین ساعت به 2درجه منفی صفر رسید.

بارش سالانه باران در استان خشک و نیمه خشک یزد، 65 میلیمتر است.

میزان بارش ها در یزد در سال آبی جاری، 2 میلیمتر بود و این استان به همراه سیستان و بلوچستان، کم بارش ترین نقاط کشور در این مدت بودند.

انتهای پیام/ ی

کاهش دمای هوا دراستان یزد

برچسب ها: برف وکولاک ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار