اردبیل؛

تولیدات داخلی باید بازار هدف داشته باشند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه توانمندی های زنان استان گفت:برای دستاوردهای بانوان توانمند کارآفرین و تولیدات داخلی جهت عرضه باید بازار هدف تعریف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نواداد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل افزود:امروزه در جامعه طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته و به عنوان طرح ایجاد اشتغال فراگیر مطرح می شوند مورد حمایت دولت تدبیر و امید قرار می گیرند.

وی برگزاری چنین نمایشگاهی  را در آستانه دهه فجر تحت عنوان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین و دانش‌بنیان بسیار کار پسندیده ای دانست و عنوان کرد: خوشبختانه بانوان استان اردبیل دارای توانمندی های بسیاری هستند و اکثر غرفه های موجود صنایع دستی بوده و تولیدات محلی است و برای اکثر تولیدات بازار تقاضا وجود داشته و در کل رضایت بخش است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل  گفت: بنا به اهداف و پیگیری های دولت تدبیر و امید باید بتوانیم در جامعه از بانوان بی‌سرپرست و کارآفرین از لحاظ مادی و معنوی حمایت کنیم. 

نواداد افزود: استفاده از بانوان در رده‌های مدیریتی باید بصورت کیفی باشد و استفاده نمادین و کمی در این دوره نخواهیم داشت و تاکید دولت تدبیر و امید نیز  استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان با نگاه کیفی است.

وی خاطر نشان کرد: دولت از سازمان های مردم نهاد برای ترویج و آموزش قشر تحصیل کرده حمایت‌های قابل توجهی داشته و برنامه ما نیز در استان استفاده از ظرفیت NGOها به عنوان بازوی توانمند دولت خواهد بود.

فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز طی گزارشی اظهار داشت: در این نمایشگاه بانوان توانمند استان آثار تولیدی خود را در معرض نمایش و فروش قرار داده و در بخش های صنایع دستی، تابلوفرش، وسایل تزئینی، گیاهان دارویی و مواد خوراکی است.

وی گفت : در این نمایشگاه 77 غرفه طراحی شده است که از روز دوشنبه 9 بهمن تا جمعه 13 بهمن ماه سالجاری پذیرای بازدیدکنندگان است و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال حرکت می شود.

انتهای پیام/ح

آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه توانمندی های زنان استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.