لزوم ایمن سازی محور کمربندی در شهرستان بروجرد

معاون استاندار لرستان گفت: ایمن سازی این محوربه دلیل قرار گرفتن درمحدوده شهری یک ضرورت جدی است که با همکاری شهرداری بروجرد و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی فر، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد  گفت: این محور ۱۱ کیلومترطول دارد که چهار کیلومتر آن در حوزه راهداری و هفت کیلومتر دیگر نیز در حوزه شهری قرار گرفته و مربوط به شهرداری بروجرد است و تا کنون نیز ۳۵ نقطه حادثه خیز در راستای ایمن سازی شناسایی شده است.

وی افزود: این محور یکی از مسیر‌های پر خطر شهرستان بوده که همواره شاهده تصادفات منجر به فوت بسیاری است و در سال‌های اخیر با همکاری شهرداری و راهداری اصلاح شده، ولی به رغم اقدامات صورت گرفته در سال جاری ۱۵ تن در این مسیر بر اثر تصادف ناشی از سرعت بالا جان خود را ازدست داده اند.

فرماندار بروجرد گفت: با نصب سرعت کاه در ۲۵ نقطه حادثه خیز، ایجاد تقاطع غیرهم سطح و نیزاصلاح مهندسی این محورایمن سازی و آرام سازی صورت خواهد گرفت و از این مسیربه عنوان یک خیابان که به خارج از شهر بروجرد منتهی می‌شود استفاده خواهد شد.

کورانی فر گفت: کار نصب علایم راهنمایی و رانندگی، نیوجرسی و سرعت کاه دراین محور در حال انجام است و با مساعد شدن شرایط جوی کار زیرسازی و مرمت آسفالت این محور با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انجام می‌شود.

کمربندی بروجرد به طول ۱۱ کیلومتر میدان آیت الله بروجردی در شرق بروجرد را به میدان زائران کربلا درغرب این شهر متصل می‌کند.

انتهای پیام/د

ایمن سازی محور کمربندی بروجرد یک ضرورت جدی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.