همراهی 15 استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

مدیر امور استان های کارگروه ساماندهی مد و لباس فجر از همراهی 15 استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر خبر داد.

همراهی 15 استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجربه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اصغر زیلایی، مدیر امور استان های کارگروه ساماندهی مد و لباس فجر درباره روند برگزاری جشنواره‌های استانی هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گفت: تاکنون از میان ١٥ استان حاضر در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، برخی از آنها به برپایی جشنواره های استانی اقدام کرده اند و برخی دیگر همزمان با جشنواره در تهران برگزار خواهند شد.

مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره سطح کیفی آثار جشنواره‌های استانی در سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه امسال با فعالیت چشمگیر و مؤثری از سوی کارگروه‌های استانی حوزه مد و لباس روبرو بودیم و هر سال شاهد مشارکت بیشتر فعالان و طراحان نیز هستیم.

زیلایی با اشاره به اینکه بنا بر تصمیم‌ شورای سیاست‌گذاری جشنواره مد و لباس کشور، چند بخش جشنواره به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شوند، اظهار داشت: امسال در هفتمین دوره جشنواره مد و لباس فجر، بخش اقوام و استان‌ها به صورت مستقل در استان‌های معین‌شده برگزار خواهد شد. سال 91 در کل کشور 4 جشنواره مد و لباس به صورت غیر متمرکز برگزار شد که این تعداد در سال 93 به 8 جشنواره در سال‌های 94 و 95 به ترتیب به 19 و 20 عدد رسید. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، جشنواره استانی در 15 استان کشور به طور همزمان با مرکز برگزار خواهد شد.

مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تصریح کرد: 7 استان کشور هم از ابتدای سال 96، جشنواره مد و لباس برگزار کرده‌اند که این آمارها نشان می‌دهد ما یک سیر صعودی را طی کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های استانی حوزه مد و لباس دارای شماره و ترتیب استانی و شماره و ترتیب کشوری است و استان‌هایی هستند که 4 دوره جشنواره مد و لباس استانی را برگزار کرده‌اند. استان‌های مرکزی، گلستان، ایلام و خراسان جنوبی جزو استان‌های پیشرو در زمینه برگزاری جشنواره‌های استانی هستند.

گفتنی است؛ هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه 96 همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: مد روز ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار