افتتاح ۲۶۰ کلاس درس به مناسبت دهه فجر در سیستان وبلوچستان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۲۶۰ کلاس درس در دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا راشکی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  گفت: در دهه فجر امسال به همت تعدادی از خیرین نیکوکار، شاهد افتتاح و بهره برداری از ۲۶۰ کلاس آموزشی در سطح استان سیستان وبلوچستان خواهیم بود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به پروژه‌های آموزشی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال تصریح کرد: ۹۶ واحد آموزشی با ۲۶۰ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد ریال در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از این تعداد پروژه ۷۷ مدرسه در قالب ۲۱۲ کلاس درس با مشارکت خیّرین مدرسه ساز آماده بهره برداری شده است که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح وبهره برداری خواهد رسید.

راشکی تصریح کرد: در تلاش هستیم در کنار این جذب اعتبارات توجه خیرین را به استاندارد سازی فضا‌های آموزشی سطح استان نیز جلب کنیم که با توجه به روند رو به رشد مشارکت خیرین، این امر دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/گ

افتتاح کلاس درس در ایام دهه فجر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار