اختصاص 800 میلیارد ریال برای طرح اشتغال فراگیر و روستایی در مشگین شهر

فرماندار مشگین شهر از اختصاص 800 میلیارد ریال برای اجرای طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد، فرماندار مشگین شهر در جلسه سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی با اعلام حمایت از سرمایه گذاران در راستای اشتغال آفرینی گفت: 800 میلیارد ریال برای اجرای طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی تخصیص یافته است.

وی افزود: از مجموع مصوبات دوازده کمیته فنی شهرستان تعداد 151 طرح با اعتبار 535 میلیارد و 4 میلیون ریال با اشتغال آفرینی برای 922 نفر و ثبت اشتغال 180نفر به تصویب رسیده و جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند .

فرماندار مشگین شهر با تقدیر از عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات اشتغال آفرینی دیگر بانک های عامل را برای همکاری متقابل دعوت و خواستار تسریع در واگذاری تسهیلات شد.

رحیمی راد با تأکید بر فرامین مقام معظم رهبری و اراده دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح اشتغال فراگیر خاطرنشان کرد: پتانسیل های شهرستان در حوزه های گردشگری، کشاورزی و معادن رضایت بخش بوده و مسئولان در واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی به سرمایه گذاران حساسیت بیشتری را از خود نشان دهند.

وی دغدغه ی اصلی مسولان استانی و شهرستانی را اجرای طرح اشتغال فراگیر برشمرد و بیان داشت: درصدد هستیم تا سود تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی یکسان شود.

وی با اشاره به تجربیات تلخ در دوره های گذشته در زمینه اقتصاد اظهار داشت: براساس آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی جهانی شاخص امنیت سرمایه گذاری در سال 96 بالای هزار میلیارد دلار افزایش یافته و معنای این آمار و بهبود شاخص های نشان دهنده تلاش دولت در زمینه جلب و جذب سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات اشتغال آفرینی در مشگین شهر

 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.