مدیرکل ارشاد همدان:

تولید برنامه‌های باکیفیت از محورهای اصلی در ساخت برنامه‌های فرهنگی

مدیرکل ارشاد همدان بر تولید برنامه‌های باکیفیت از محورهای اصلی در ساخت برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

تولید برنامه‌های باکیفیت از محورهای اصلی در ساخت برنامه‌های فرهنگی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان امیدواریم شاهد ابتکار و خلاقیت در حوزه فرهنگی و هنری در سطح کشور به ویژه همدان باشیم، گفت: تولید برنامه‌های بامحتوا و باکیفیت یکی از محورهای اصلی ما در ساخت برنامه‌های فرهنگی و هنری در همدان است.

وی در ادامه تاکید کرد: بیشتر برنامه‌ها  در حوزه فرهنگ را به انجمن‌ها و تشکل‌های مردمی واگذار کرده‌ایم.

عبادی با بیان اینکه از مهمترین اولویت‌ها اجرای عدالت فرهنگی بوده است، بیان کرد: در سه سطح جغرافیایی جهت توزیع عادلانه امکانات و منابع، سطح موضوعی  و سطح گستره مخاطبان اقداماتی در دست اجرا است.

مدیرکل ارشاد همدان با تاکید براینکه وزارت ارشاد و اداره کل ارشاد متولی فرهنگ عمومی در استان همدان است، اظهار داشت:  در جهت اجرای نهضت عدالت فرهنگی  در حوزه های روستایی و مناطق محروم وضعیت مطلوبی ایجاد خواد شد.

وی بیان کرد: فرهنگ حوزه مظلومی از نظر منابع انسانی، مالی و امکانات است و باید برای کارهای پر عمق و کم هزینه برنامه‌ریزی کنیم تا اثرگذاری داشته باشیم.

عبادی در ادامه افزود: تولید برنامه‌های بامحتوا و باکیفیت یکی از محورهای اصلی و تاکیدات ما در ساخت برنامه‌های فرهنگی و هنری بوده است.

مدیرکل ارشاد همدان تصریح کرد: در حوزه کتاب جز ده استان هستیم و از نظر عناوین منتشر شده رتبه 13، ناشران فعال رتبه 10، از نظر کتابخانه‌های عمومی رتبه 10، کانون‌های فرهنگی و هنری رتبه 15، برای بزرگداشت مفاخر رتبه 5، ظرفیت سینماها رتبه 5، تعداد نمایش‌های اجرا شده رتبه 4، اجرای موسیقی رتبه 4 و نمایشگاه‌های تجسمی رتبه 4 را داشتیم.

عبادی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های خوب در استان نامگذاری سالانه فرهنگی است که برنامه‌های شاخصی تدراک دیده شده است  افزود: امسال برنامه سال «باباطاهر» را در همدان برگزار می‌ شود.

مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به اینکه تقویت روحیه شادابی و نشاط در مردم از دیگر برنامه‌های ارشاد بوده است افزود: ٣٦ برنامه مختلف فرهنگی و هنری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

برنامه سال بابا طاهر در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.