۱۲ بهمن، رقابت نهایی ایده های ترافیکی شهروندان

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان از برگزاری مرحله نهایی برنامه «ایده شو»و معرفی ایده های برتر ترافیکی شهروندان در ۱۲ بهمن خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  عليرضا صلواتي با اشاره به اينكه نظرات شهروندان متخصص مي تواند ما را در دست یافتن به شهری با حمل ونقل پایدار امکان پذیر سازد خاطر نشان كرد: حوزه معاونت حمل ونقل وترافیک بر اساس رسالت خود و بهره جویی از ایده های خلاقانه ، با همکاری معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیریت محترم خلاقیت و فناوری های نوین ، به برگزاری ویژه برنامه " ایده شو در زمینه حمل ونقل وترافیک" اقدام کرد.

وی تصريح كرد: 134 ایده در برنامه ايده شو در 9 محور از جمله حمل و نقل همگانی، حمل و نقل پاک، آموزش و فرهنگ ترافیک، ایمنی در حمل و نقل و ترافیک، حمل و نقل هوشمند و فن آوری های نوین، اقتصاد و حمل و نقل، حمل و نقل محیط زیست و مدیریت بحران، حمل و نقل بار و شبکه معابر و زیرساخت ها، مطرح شد كه از اين تعداد 24 ایده و پیشنهاد به مرحله نهایی رسيد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان خاطر نشان كرد: در این برنامه زمان اختصاص داده شده به هر ایده 4 دقیقه می باشد که 3 دقیقه جهت ارائه و 1 دقیقه جهت پرسش و پاسخ احتمالی داوران درنظر گرفته شده است، امتیازدهی به شرکت کنندگان نیز از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل داوران بصورت آنلاین انجام خواهد شد.

صلواتي اضافه كرد: ايده ها در اين دوره از برنامه ايده شو از سه داور بيروني از اساتيد برجسته دانشگاه و دو داور داخلي از متخصصين و مديران برجسته شهرداري، داوري خواهد شد و نهايتا به نفرات اول تا هشتم تقدیرنامه و جوایزی تعلق خواهد گرفت.

وی  با بيان اينكه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در دوازدهمین روز از بهمن ماه ۹۶ میزبان برگزاری مرحله نهایی برنامه «ایده شو» خواهد بود تاکیدکرد: پیامد این طر ح، برنامه ریــزی لازم برای اجرایی شدن ایده و پیشنهادهای برتر از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.