شفر: برد امروز را به قائدی تقدیم می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:مشکل قائدی را همه می‌دانید و ما فینالیست شدن خود را به این بازیکن تقدیم می‌کنیم.

شفر :برد امروز را به قائدی تقدیم می کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر پس از برد مقابل صنعت نفت گفت:در بازی گذشته هم اعلام کردم که عاشق تیمم هستم.

او ادامه داد:تیم استقلال شخصیت بسیار بزرگ و فوق العاده ای دارد و باید بگویم پیش از بازی امروز تا حدودی عصبی بودم و فکر می‌کردم بازی را به حریف واگذار کنیم اما روحیه تیمی ما فوق العاده است و ما برنده بازی شدیم.

شفر افزود: مشکل قائدی را همه می‌دانید و ما فینالیست شدن خود را به این بازیکن تقدیم می‌کنیم.:امیدوارم مهدی قائدی در فینال در کنار ما باشد و برای ما بازی کند.

سرمربی آبی ها در مورد عصبانیت در کنار زمین بازی بیان کرد: قبل از شروع مسابقه برای این بازی عصبانی نبودم. من خوشحالم که برابر برزیل فوتبال بازی می کنم. به یاد دارم که با کامرون نیز برزیل را شکست دادم. بازی بسیار سختی برای ما بود و با توجه به شرایط و هواداران حریف می دانستیم که این تیم قوی است اما خط دفاع و خط هافبک ما بسیار قوی بود و کی روش بابت این موضوع باید خوشحال باشد. به همه بازیکنان از ابتدا تا آخر تبریک می گویم و همین طور این فینال را به هواداران خودمان در تهران نیز تقدیم می کنیم.البته نه فقط در تهران، بلکه در همه ایران و حتی در آلمان نیز هوادار داریم و کشور های دیگر این برد را تقدیم می کنیم.

او در مورد بازیکن جدید استقلال گفت: ما بازیکن جدید نداریم. مدیرعامل باشگاه فردا با من جلسه دارد و امیدوارم فردا کار تمام شود. این تیمی که ما داریم در همه بازی ها با صد در صد توان ظاهر می شوند. در بازی قبلی نورافکن  سمت راست زمین بازی کرد و او در دیدار امروز در سمت چپ حضور داشت و به حریف فشار آورد. ما به بازیکن جدید نیاز داریم و امیدواریم فردا این کار را  تمام کنیم. تشکر می کنم و از فضایی که در استادیوم بود بسیار خوشحال هستم و جای شادی دارد که هواداران برای تشویق به ورزشگاه می آیند. می دانم که شاید تیم حریف خوشحال نباشند اما برای آنها در بازی های بعدی نیز آرزوی موفقیت می کنم. ما در بازی امروز فقط یک اشتباه داشتیم و یک توپ را از دست دادیم و همان توپ در ضد حمله به گل نفت آبادان تبدیل شد.

سرمربی استقلال درباره درخشش ابراهیمی بیان کرد:همه بازیکنان خوب بودند اما درباره امید ابراهیمی باید بگویم او  فوق العاده بود و به خوبی در زمین پاس های مناسب را ارسال کرد. پژمان منتظری و مجید حسینی نیز خیلی خوب بازی کردند اما امید ابراهیمی در این بازی با تمرکز بالا بازی کرد و ذهنش در بازی امروز فعال بود. ما یک گام بلند برای جام جهانی برداشتیم و کی روش باید بابت این بازیکنان بسیار خوشحال باشد البته نه فقط برای بازیکنان استقلال بلکه برای همه و امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنند.

او در مورد اینکه چرا به داور اعتراض کرده است توضیح داد: برای من غافلگیر کننده است که خبرنگاران می گویند که من علیه داور صحبت کردم. مگر شما زبان آلمانی من را بلد هستید؟ داور بسیار خوب بود. فغانی بهترین داور است و بهترین داوری را داشت و حتی کمک داور ها هم عالی بودند. من فقط زمانی هیجانی می شوم و واکنش نشان می دهم که بازیکنانم توپ را از دست می دهند. او داوری است که فینال المپیک را سوت زده است و  بسیار با تجربه خواهد بود. من باید صحبت های خودم را به زبان آلمانی ترجمه کنم. همیشه به من می گویند علیه داور عکس العمل داشتی اما عکس العمل های من تنها مربوط به تیم خودم و بازیکنانم بود. ما اگر ببازیم هم راجع به داور حرف نمی زنم و باید خوشحال باشیم چنین داوران خوبی در فوتبال داریم.

شفر درباره اینکه دروازه بان استقلال برابر ذوب کدام دروازه بان خواهد بود افزود :من این مسئله را بار ها اعلام کردم و گفتم بازی های حذفی برای رحمتی است و حسینی دروازه بان لیگ است. رحمتی قرار بود در لیگ بازی کند و اگر خوب بود، در حذفی نیز بازی می کند. بازی بعدی هم حسینی بازی می کند. باید بگویم ما دو دروازه بان خوب داریم.

سرمربی استقلال در مورد جذب بازیکن در نیم فصل گفت:مشکل اصلی ما این است که پنجره نقل و انتقالات بسته شده و تنها می توانیم بازیکن آزاد جذب کنیم.موضوع دوم این است که باید حقوق او را بدهیم و بعضی وقتها گزینه های ما گران قیمت هستند.طبیعی است اگر شما بخواهید ماشین مدل داشته باشید، باید پول بیشتری بدهید. اگرمی خواهید بازیکن ارزان قیمت بگیرید، معلوم نیست چه بازیکنی نصیب تیم می شود. شاید بازیکنی باشد که دو یا سه ماه بازی نکرده باشد. بازیکن هم بی تیم باشد باید خودش تمرین کند و برای بازی بعدی آماده شود.

انتهای پیام/

اظهارات شفر درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار