تشکیل جلسه هماهنگی محفل قرآنی شاخص در لرستان

جلسه هماهنگی محفل قرآنی شاخص دهه فجر لرستان امروز، ۱۰ بهمن‌ماه تشکیل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جلسه هماهنگی محفل قرآنی شاخص دهه فجر با مشارکت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ. مردمی قرآن و عترت لرستان، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان لرستان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، بسیج و کمیته امداد لرستان صبح امروز، ۱۰ بهمن‌ماه، ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

این محفل قرآنی شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۶:۱۵ با اجرای محمد عربان و سید حمید مصطفایی و تلاوت صادقی، قاری نوجوان استانی و تلاوت قاری میهمان قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان همراه است.

در ادامه گروه تواشیح نجم‌الهدی به همخوانی می‌پرازد و سپس حجت‌الاسلام مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به سخنرانی می‌پردازد و در ادامه نیز مسابقه حضوری برگزار می‌شود.

از دیگر بخش‌های این مراسم، تجلیل از جلسه قرآن مهدی پاپی، قاری برجسته استان در خرم آباد و همچنین جلسه قرآن ایمان شاهمرادی که در بدرآباد خرم‌آباد و با محوریت مناطق محروم برپا می‌شود، خواهد بود. همچنین کلیپی با موضوع جشن انقلاب در مسجد به عنوان سنگر اصلی انقلاب اسلامی به سمع و نظر حاضران در این مراسم می‌رسد.

مقرر شده است در خصوص مکان برپایی این محفل قرآنی که از شبکه قرآن و معارف سیما نیز پخش می‌شود، تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

انتهای پیام/د

جلسه هماهنگی محفل قرآنی شاخص دهه فجر استان لرستان تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار