معاون شرکت گاز کشور خبر داد؛

بهره برداری از ۹ ایستگاه CNG دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

معاون شرکت گاز ایران گفت: ۹ ایستگاه سی ان جی دهه فجر امسال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلامرضا مشایخی ظهر امروز در آیین معارفه مدیر جدید شرکت گاز لرستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون هیچ‌گونه قطعی گاز نداشتیم، روزانه به‌طور متوسط ۵۵۷ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف داشتیم و این در حالی است که باید با ایجاد زیرساخت‌ها از مقدار هدر رفت گاز در مصارف مختلف جلوگیری شود.

وی با اشاره به حوادث ناشی از مصرف گاز افزود: در این راستا متأسفانه برخی شهروندان اصول ایمنی را رعایت نمی‌کنند بنابراین لازم است که شرکت‌های گاز از طریق اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در راستای راه‌های جلوگیری از کاهش مسمومیت با گاز مونواکسید کربن اقدام کنند.

معاون شرکت گاز ایران با بیان اینکه مقدار مصرف گاز در بخش‌های نیروگاهی و صنعت ۱۰۰ میلیون مترمکعب بوده است عنوان کرد: تلاش داریم با جمع‌آوری سوخت‌های مایع واحد‌های تولیدی را گازسوز کنیم.

وی از افتتاح ۹ ایستگاه سی ان جی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با این اقدام تعداد ایستگاه‌های کشور به دو هزار و ۴۰۰ واحد می‌رسد.

معاون شرکت گاز ایران با اشاره به اینکه ۷۶ درصد روستا‌های کشور از نعمت گاز بهره‌مند هستندتصریح کرد: عملیات گازرسانی به ۲۴ هزار و ۶۰۰ روستا تاکنون انجام‌شده است.

انتهای پیام/د

۹ ایستگاه CNG دهه فجر به بهره‌برداری می‌‌رسد

برچسب ها: گاز ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار