شهدا و جانبازان نظام ، انقلاب و جنگ تحمیلی سند افتخار ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد :شهدا و جانبازان نظام ، انقلاب و جنگ تحمیلی سند افتخار ایران اسلامی هستند.

شهدا و جانبازان نظام ، انقلاب و جنگ تحمیلی سند افتخار ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی،در یادواره 31 شهید شهر تیمورلو از توابع بخش گوگان گفت : تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت رسالتی همگانی است.

وی گفت:ترویج فرهنگ شهادت، نسل جدید را با آموزه های دفاع مقدس آشنا و توطئه های جدید استکبار را خنثی میکند.


وی خاطرنشان کرد : شهدا با ایمانی راسخ به راه خود و راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ، با تاسی از مکتب عاشورا فرهنگی مبتنی بر مبانی دین اسلام پایه گذاری کردند تا همیشه تاریخ چراغ هدایت دیگران باشند.


وی با اشاره به ایثار و از جان گذشتگی هزاران نفر از جوانان برومند این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس گفت:انسان های پاک سیرت با فدای باارزش ترین دارایی خود خاک و ناموس وطن را با نثار جان خود بیمه کردند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر عمل به وصیت نامه شهدا و چاپ و انتشار آنها گفت : آحاد ملت و دستگاه اجرایی ذیربط نسبت به شناساندن راه و فرهنگ شهدا وظیفه و رسالتی سنگین دارند.


آل هاشم خاطرنشان کرد : جمع آوری و انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران ، برگزاری نمایشگاههایی با موضوع دفاع مقدس و توانمندی های نظامی و دفاعی ، برگزاری یادواره های و مراسم های یادبود بنام و یاد شهدای جنگ تحمیلی از جمله کارهایی است که میتواند راه شهدا را تداوم بخشد.

 
در پایان این مراسم از خانواده های شهدای شهر تیمورلو با اهدا لوح تجلیل شد.

 

انتهای پیام/خ

 

 ترویج فرهنگ شهادت رسالتی همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار