مدیرکل بهزیستی استان یزد؛

2 هزار و 200 نفردراستان یزد برای آماده‌سازی شغلی در اولویت قرار گرفتند

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: 80 درصد از اشتغال‌ها در فعالیت‌های خدماتی، 16 درصد در صنعت و مابقی در عرصه کشاورزی و... است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   جلیل عفتی مدیرکل بهزیستی استان یزدگفت: اطلاعات 3 هزار نفر افراد جامعه هدف این مجموعه برای فراهم آوردن فرصت‌های شغلی جمع‌آوری‌شده که در این راستا 2 هزار و 200 نفر برای آماده‌سازی شغلی در اولویت قرار گرفتند.

عفتی با اشاره به ایجاد حدود هزار و 600 فرصت شغلی برای جامعه هدف بهزیستی استان یزد در سال جاری، افزود: این مقدار، فراتر از تعداد مورد تعهد این سازمان بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به اینکه فرصت‌های شغلی و تسهیلات و حمایت‌های متنوعی از سوی این مجموعه برای حل مشکلات اشتغال مددجویان در دستور کار قرارگرفته است، اظهار داشت: 80 درصد از این اشتغال‌ها در فعالیت‌های خدماتی، 16 درصد در صنعت و مابقی در عرصه کشاورزی و... است.

عفتی بابیان اینکه در سال جاری حدود هزار و 600 فرصت شغلی برای جامعه هدف بهزیستی استان ایجادشده، یادآور شد: این تعداد فرصت شغلی فراتر از تعداد مورد تعهد این سازمان بوده است.

وی در پایان بابیان اینکه از منابع تخصیصی مختلفی جهت اشتغال‌زایی جامعه هدف بهزیستی استفاده می‌شود، بر لزوم همکاری و توجه بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط به مقوله اشتغال و حل معضلات مددجویان استان تأکید کرد.

 نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزارشد.

انتهای پیام/ ی

فراهم شدن فرصت‌های شغلی دراستان یزد

برچسب ها: اشتغال ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار