نخستین المپیاد ورزش های همگانی درشهرستان مراغه

آیین افتتاحیه نخستین دوره المپیاد ورزش های همگانی همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از یک هزار ورزشکار در سالن ورزشی آزادی مراغه آغاز شد.

نخستین المپیاد ورزش های همگانی درشهرستان مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مجید یزدانیمعاون اداره ورزش و جوانان مراغه عصر روز سه شنبه در آیین افتتاح این المپیاد گفت: در این المپیاد ورزشکاران در 10رشته ورزشی به صورت انفرادی و گروهی با هم رقابت می کنند.


وی افزود: این المپیاد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و همزمان با سراسر کشور تا 30 بهمن ماه سالجاری در 2 بخش بانوان و آقایان و در رشته ‌های طناب ‌زنی، دارت، شوت بسکتبال، روپایی، طناب کشی، والیبال سه نفره، هفت سنگ، لی لی، داژبال و پنالتی هدفمند برگزار می شود.


وی گفت: هدف از برگزاری این المپیاد توسعه و تعمیم ورزش همگانی و استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستان ها در مشارکت عمومی مردم در ورزش و همچنین افزایش شور و نشاط و تندرستی بین خانواده ها است.


یزدانی خاطرنشان کرد: این المپیاد با همکاری و هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیات‌های ورزش همگانی و انجمن‌های ورزشی، ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، هیات بسکتبال و والیبال در حال برگزاری است.


وی به پیشتازی مراغه در برگزاری و توسعه ورزش همگانی در آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: به دنبال برگزاری ورزش های همگانی در طول سال از جمله پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری در بین خانواده ها، اکنون مراغه به عنوان نخستین شهر استان در حال برگزاری المپیاد ورزش های همگانی است.


در مراسم افتتاحیه و نخستین روز این المپیاد مهدی رحمانی ملی پوش نوجوانان تیم ملی سپک تاکرا کشورمان با زدن 2 هزار و چهارصد بغل پا با توپ سپک تاکرا هنرنمایی کرد.


حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/خ

 

نخستین دوره المپیاد ورزش های همگانی همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از یک هزار ورزشکار درمراغه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار