ارتزاق یکهزار خانواده از تعاونیهای صید آذربایجان غربی

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی با بیان اینکه 2 هزار و 350 نفر در این بخش اشتغال دارند، گفت: یکهزار خانوار استان از اشتغال ایجاد شده در تعاونی های صید و صیادی ارتزاق می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،  فصیح افزود: هم اکنون 11 تعاونی صید و صیادی در استان با بیش از 10 گروه صیادی فعال بوده و برنامه های حمایتی برای این تعاونی ها در دست اجراست.

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی بیان کرد: پرداخت تسهیلات برای فعالان بخش شیلات و نیز صدور مجوزهای لازم برای پرورش ماهی در قفس برای متقاضیان در منابع آبی استان با ظرفیت بیش از 2 هزار تن در سال از اقدامات حمایتی و تشویقی در این زمینه است.

فصیح با اشاره به چشم انداز پیش بینی شده برای اشتغال در بخش شیلات استان بیان کرد: برای اشتغال زایی در این بخش برنامه ریزی شده و طرح هایی در زمینه تاسیسات زیربنایی و احداث مجتمع های تکثیر و پرورش آبزیان در سطح استان در حال اجراست.

به گفته وی از جمله طرح های در حال تدوین و اجرا می توان به تکمیل طرح مجتمع ماهیان سرد آبی 400 تنی بادین آباد پیرانشهر، 160 تنی سردابی چم وزینه سردشت و تکمیل و راه اندازی سالن تکثیر و تاسیسات زیربنایی مجتمع شهید کاظمی پلدشت و بازارهای عرضه آبزیان استان اشاره کرد.

انتهای پیام/ا

اشتغال 2350 نفر در بخش شیلات و آبزیان آذربایجان غربی

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.