جدال نمایندگان فارس و بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان

منتخب فارس برای کسب ششمین برد این فصل خود به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته ۱۵ لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با برگزاری ۶ دیدار برگزار می‌شود و تیم منتخب فارس از ساعت ۱۰ صبح ۱۳ بهمن ماه در ورزشگاه شهید دستغیب با پارس جنوبی جم دیدار می‌کند.

تیم‌های منتخب فارس و پارس جنوبی جم تا پایان هفته ۱۴ با پنج برد، یک تساوی، هشت شکست و ۱۶ امتیاز و برحسب تفاضل گل در مکان‌های هشتم و نهم جدول رقابت‌ها جای گرفته اند.

شرایط این بازی برای ۲ تیم حائز اهمیت است و کسب پیروزی در این بازی و توقف همیاری ارومیه مقابل آذرخش تهران، می‌تواند صعود به مکان هفتم را برای نماینده فارس و یا بوشهر در پی داشته باشد.

در هفته ۱۴ نماینده فارس با یک گل نتیجه را مقابل ذوب آهن اصفهان واگذار کرد و پارس جنوبی جم مقابل میهمان خود همیاری ارومیه با تساوی یک-یک متوقف شد.

فاطمه کمندی بعنوان داور و سمانه رضایی و ژاله طوفانپور بعنوان کمک داور این دیدار تعیین شده اند.

همچنین الهه سامانیان در نقش کمک چهارم و وقت نگهدار، تیم داوری بازی منتخب فارس و پارس جنوبی جم را یاری می‌کند و پریسا مرادی ناظر بازی خواهد بود.

گفتنی است تیم منتخب فارس در این بازی بدنبال انتقام شکست دور رفت است جایی که نماینده فارس با ۳ گل مغلوب پارس جنوبی جم شد.

نماینده فارس که در این فصل در فاز تهاجمی با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده و تنها یازده گل به ثمر رسانده باید دید در بازی با پارس جنوبی چقدر موفق ظاهر می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار هفته ۱۵ شهرداری بم که با ۳۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است به مصاف سپاهان اصفهانی خواهد رفت که با ۳۴ امتیاز و قرار گرفتن در مکان دوم، نزدیک‌ترین تعقیب کننده شهرداری بم برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

تیم منتخب فارس پس از بازی بازی با پارس جنوبی جم، در هفته پنجم دور برگشت میهمان آذرخش تهران است و پارس جنوبی جم از تیم پرحاشیه استقلال خوزستان که در این فصل با مشکلات بسیاری روبرو بوده، پذیرایی می‌کند.
انتهای پیام/ت

رقابت نمایندگان فارس و بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار